לאלי מופיעה בישראל

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ וסילבי גולן
לאלי – פרופורמרית אדירה, רקדנית מעולה, זמרת ושחקנית, מהכוכבות הגדולות והמשפיעות באמריקה הלטינית, כוכבת הסדרות כמעט מלאכים ואספרנסה, הגיע ל-2 הופעות מושקעות מלווה בלהקת הנגנים והרקדנים המלווה אותה בסיבוב ההופעות העולמי שלה, תלבושות, ביצועים מעולים. בהחלט הופעה מלאה, רצינית ומושקעת בישראל, בהיכל מנורה מבטחים בחול המועד פסח.

image

את המופע הביאו לארץ יאיר דורי, דורי מדיה ויוסי בנדר, הפקה: גד אורון

לאלי החלה את דרכה כשחקנית בסדרות ילדים מבית היוצר של דורי מדיה וכריס מורנה. הפריצה הגדולה בקריירה התרחשה כששיחקה בסדרה כמעט מלאכים. במסגרת הסדרה הוקמה הלהקה Teen ,Angels שלאלי הייתה אחת מחמשת חבריה. הלהקה פרצה את גבולות המסך הקטן ויצאה לסיבוב הופעות עולמי ברחבי דרום אמריקה, איטליה, ספרד וישראל וזכתה להצלחה עצומה.

משנת 2013 לאלי החלה לפתח את הקריירה שלה כזמרת סולו. בתחילת 2014 היא הוציאה את אלבומה הראשון "A Bailar" וקריירת הסולו שלה החלה לצבור תאוצה במקביל להצלחתה כשחקנית. כיום היא משחקת בסדרה,"Esperanza Mia" שמשודרת בישראל בערוץ ויוה ובערוץ הילדים במקביל.

שנת 2015 מיקמה את לאלי בצמרת מוסיקת הפופ והמשחק בעולם הלטיני: הלהיט ״Histeria" " גרף מעל ל 3- מיליון צפיות ביוטיוב. היא זכתה באלבום זהב בארגנטינה על התקליט A Bailar
בטקס פרסי, Gardel טקס פרסי המוסיקה בארגנטינה, זכתה בתואר "אלבום הפופ הטוב ביותר "ובתואר "האלבום הטוב ביותר לאמן פופ חדש" בטקס נבחרי הילדים של ערוץ "Nickelodeon" זכתה בתואר "השחקנית האהובה ביותר".

קרדיט צילום: מייקל פלדמן
קרדיט צילום: מייקל פלדמן
לאלי חלקה את הבמה עם אמנים רבים מן השורה הראשונה. היא כיכבה כ”מופע הפותח בסיבוב ההופעות של זמרת קייטי פרי ,הופיעה לצדו של ריקי מרטין וביצעה דואט מוסיקלי בבואנוס איירס עם חואן מנואל סראט, מיוצרי המוסיקה החשובים ביותר בספרד.
לאלי היא כוכבת רשת עולמית, שנהנית מ-2 מיליון עוקבים באינסטגרם, יותר מ-3 מיליון עוקבים בטוויטר, רבע מיליון בפייסבוק וממוצע צפיות של למעלה מ-5 מיליון ביוטיוב.