להקת הבלט הקוריאני Ewha Ballet Ensemble

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ
להקת הבלט הקוריאנית המצליחה "Ewha Ballet Ensemble" תגיע לראשונה לישראל לשתי הופעות

שגריר קוריאה בישראל, לי גון-טה, ציין כי "אירועים תרבותיים מסוג זה יאפשרו לציבור בישראל להעמיק את היכרותו עם קוריאה ולגלות את תרבותה של קוריאה ואת המאפיינים

להקת הבלט הקוריאנית ""Ewha Ballet Ensemble תקיים לראשונה שתי הופעות בישראל. המופע הראשון ייערך ב-10 באוגוסט 2015 במסגרת פסטיבל "חוצות היוצר" בשעה 20:00 בבריכת הסולטן בירושלים. המופע השני ייערך למחרת ב-11 באוגוסט בשעה 20:00 באולם "הפביליון" שבירושלים (מרכז כלל).

image

להקת הבלט הידועה נוסדה בשנת 1992 על ידי המנהל האומנותי והכוראוגרף, הפרופ' למחול שין און קיונג. לצד בלט קלאסי מסורתי, מבצעת הלהקה בלט עכשווי ובלט קוריאני יצירתי ומופיעה על גבי בימות רבות בקוריאה וברחבי העולם. ללהקה רפרטואר עשיר של ביצועים אומנותיים. הלהקה משלבת במופע צורות אומנות שונות כגון: אופרות ומחזות זמר. הלהקה קיימה עד כה הופעות בינלאומית בארה"ב, אוסטרליה, קניה, קמבודיה, מזרח טימור ועוד. עתה, כאמור, מגיעה הלהקה לשתי הופעות ראשונות בישראל.

שגריר קוריאה בישראל, לי גון-טה, ציין כי לקהל הרחב מצפים מופעים מענגים ומרגשים וכי השגרירות מזמינה את הקהל הישראלי לבוא ולצפות במופעים. השגריר הוסיף ואמר כי הוא מאמין ש"אירועים תרבותיים מסוג זה יאפשרו לציבור בישראל להעמיק את היכרותו עם קוריאה ולגלות את תרבותה של קוריאה ואת המאפיינים המשותפים הרבים לשתי המדינות".