מכשיר "המולטיקייק" המקורי שמגיע עם 7 פלטות מתחלפות – במכשיר אחד

כתבתה של קרן שלי

תמונות באדיבות קרן שלי

במותג האפייה החדשני והמוביל iCake גאה להציג את "המולטיקייק" המקורי, המכשיר היחיד בעולם בעל 7 פלטות מתחלפות (עם אופציה בקרוב לעד 10 פלטות), המאפשר הכנת סוגי מאפים טעימים במכשיר אחד:  דונאטס , ופל בלגי, קייק פופס , קאפקייקס וכעת גם בראוניז ועוגות, פיצות אישיות ומאפים, מיני טרטלט , מיני קיש ופאי.

מכשיר "המולטי קייק" מהיר ובטיחותי לשימוש וכולל טרמוסטט המווסת את חום המכשיר, גופי חימום עוצבמתיים של W 900 ו- 2 נורות המתריעות כשהמאפים מוכנים וכשהמכשיר דלוק.
בנוסף, הוא מצופה בציפוי ייחודי: ציפוי TripleCoat™ , הבנוי מ- 3 שכבות של ציפוי נון סטיק איכותי המונעות הידבקות של המאפים ומאפשרות ניקוי קל ומהיר.
במיוחד לחג הפסח כל חובבי האפייה ישמחו לקבל כמתנה לחג את מכשיר המולטיקייק המקורי הכולל 4 פלטות בערכת הבסיס ועד 10 פלטות כאופציה לרכישה בנפרד .
הפלטות מיועדות להכנת סוגי מאפים שונים בתוך דקות ספורות בלבד:
1. דונאטס ובייגלס – פלטה של 7 שקעים להכנת דונאטס ובייגלס טעימים במיוחד, נהדר לילדים לבית הספר, לחגים וסתם כשרוצים משהו טעים ביד.
2. קייקפופס – פלטה רחבה של 12 שקעים להכנת כדורים מלוחים ומתוקים כאחד.
3. מאפינס – פלטה של 7 שקעים להכנת מאפינס בריאותיים בשילוב ירקות או קאפקייקס מתוקים
4. ופל בלגי – פלטה להכנת וופל בלגי טעים וחם, נהדר בשילוב סירופ מייפל או שוקולד ומגוון פירות כגון תותים, אוכמניות ועוד.
5. בראוניז- פלטה להכנת 7 בראוניז ועוגות מיני מתוקות או מלוחות
6. פיצות אישיות- פלטה להכנת פיצות אישיות ומאפים , פוקצ'ות ופאי
7. מיני טרטלט- פלטה להכנת 4 מיני טרטלט, קיש או פאי

מכשיר המולטיקייק הייחודי, מאופיין בעיצוב מודרני ויפהפה, מגיע עם חוברת הוראות ומתכונים קלי הכנה בעברית ויכול להוות מתנה נפלאה לחובבי המטבח והאפייה.
בנוסף לחוויית ההכנה הנוחה והנעימה , הוא כולל גם יתרונות נוספים: חסכוני בצריכת החשמל, קר למגע, בטיחותי ומחזיק באישור מכון התקנים הישראלי והאירופאי. המכשיר מגיע עם רגליות גומי המייצבות אותו למשטח השיש במטבח וכולל גם פטנט לסידור כבל החשמל בצורה נוחה החוסכת מקום במטבח ומונעת סרבול מיותר.
מחיר המולטיקייק (בעל 4 פלטות בסיס) : 399 ₪,

מחיר זוג פלטות נוספות בנפרד 79.90₪
להשיג במבחר רשתות וחניות מובילות בהן: DOMO, לגעת באוכל, פור שף , ממלכת האופים ובאתר הבית שלFOODAPPEAL.CO.IL