מלון ארט גלרי חיפה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: מייקל פלדמן

 

Art gallery hotel, ארט גלרי הוטל חיפה, מלון מוזיאון עם ערך מוסף.

ביום שישי ה-4.9.15 סוף הקיץ, רוחות הסתיו נישאות באוויר והחגים בפתח, החלטנו שחיפה, יעד אטרקטיבי להתארח לסוף שבוע ובחרנו במלון מיוחד, ארט גלרי, מלון שמאגד בתוכו אוצרות ויצירות אמנות של מיטב האמנים, הציירים והפסלים שמקשטים את המלון בכל מסדרון ופינה.

image

מלון מוזאון עם ערך מוסף, שהאורח נחשף לפאן של אמנות מציאות ודמיון ולחווית ארוח יחודית, שלא ימצא במלון אחר.

image

מלון ארט גלרי חיפה, מבנה באוהאוס יחודי ויפיפה, שוכן ברחוב הרצל 61 בשכונת הדר, מיקום מרכזי ביותר, קרוב לחנויות, מסעדות ובתי קפה. מקום גבוה שנשקף ממנו נוף מקסים של הים והנמל. בלב ההר בין עצי הזית לגפנים, מוקף נוף מרהיב של האזור, מנצנץ אזור המושבה הגרמנית, למרגלות הגנים הבאהים, חוויה יחודית ומרעננת שנשארת בזיכרון וכל זה רק במרחק של כשעה נסיעה ממרכז הארץ.

המלון מציע חדרי ארוח מרוהטים ומאובזרים בכל הנדרש, מיטה זוגית או מיטות נפרדות עם מזרנים חדשים נקיים ונוחים ביותר, מסך טלוויזיה LCD בכל חדר, מיני בר למשקאות, עמדת קפה ותה, שרותים ואמבטיה צמודים ואפילו כספת. יש לציין שהמלון מצטיין בנקיון מופתי גם בחדרים וגם בשטחים הציבוריים ומקנה חווית אירוח רגועה ושלווה.

 

מלון ארט גלרי מציע מרפסת ענקית בקומה 5 צמוד לחדר כושר עם פינות ישיבה  שחפצי האמנות והפסלים נראים בכל פינה.

כמו כן מציע המלון ארוחת בוקר עשירה ודשנה בסגנון בופה, מבחר גבינות לבנות. וצהובות, ירקות, סלטים שונים, ביצים וחביתות, מאפים, פירות, קורנפלקס וחלב  ושוקו לילדים.

המלון מקסים, כייפי ומזמין, מומלץ בחום לחווית אירוח מושלמת, במחיר אטרקטיבי במיוחד.

כתובת האתר: www.hotelgallery.co.il
טלפון:04-8616161 פקס: 04-8616162
כתובת: חיפה רחוב הרצל 61