מלון קלאב רמון – מקסים מומלץ בחום

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: באדיבות קרן שלי
חופשה מדברית במלון קלאב רמון
בקצה המדבר מקום שבו השמיים והחול הזהוב  מתמזגים ורוח צינה מדברית מנשבת שם נחבאת פנינת המדבר – מצפה רמון, אשר קיבלה את שמה ממכתש רמון כי על מצוקיו היא נבנתה. בלב העיירה, במרחק הליכה משפת המכתש, נמצא מלון קלאב רמון.

מלון מקסים ונעים שמשרה אווירה ביתית וחמימה בעל הבית משה, שהיה לנו הזכות והעונג להכירו קיבל את פנינו באדיבות רבה ומיד הרגשנו ממש משפחה. המלון המקסים מעוצב בסגנון מדברי עם אלמנטים של סממני האזור, תמונות של יעלים וגמלים וצבעו כצבע חול המדבר הזהוב.

המלון עומד בתקן חוק הנגישות ומתאים לכל סוגי האורחים ואף לבעלי מוגבלויות. מעלית המלון מיוחדת מאוד ואף היא מעוצבת באלמנטים מדבריים שמשתלבים בנוף המיוחד של המלון. החדרים מאוד נקיים ונעימים בכל חדר יש מזגן, מיטה זוגית נוחה ומצעים נקיים, טלוויזיה LCD, מיני בר, חדר אמבטיה עם מים רותחים ומגבות חדשות ונקיות. חשוב לציין שבכל חדר יש ערכת קפה ותה להנאת האורחים.

המלון מציע אוכל ביתי טעים וטרי, ארוחת בוקר עשירה ומצוינת מבחר רב של סוגי גבינות, סלטים, ביצים וחביתות, טחינה גולמית מעולה, לחמים מכל הסוגים, ריבה, שוקולד למריחה, מיץ תפוזים ואשכוליות טרי, משקאות חמים ואפילו שוקו לילדים.

ארוחות צהרים וערב מעולות סוגי בשרים ודגים עם תוספות וסלטים. הארוחות מבושלות מידי יום ומוגשות טריות, טעימות ועשויות ממיטב חומרי הגלם.

המלון מציע לאורחים מתחם ספא מפנק חינם,  אנחנו מאוד נהננו מהאירוח והיחס האדיב. המלון מומלץ בחום.

ניתן להגיע לאזור זה בכל ימות השנה. בקיץ, כאשר מישור החוף חם ומהביל, נושבת כאן בריזה נעימה המפיגה את מועקת החום. בחורף, קרני השמש חמימות,מלטפות ונעימות

למלון קלאב רמון ישנם רכבי שטח 4X4 המסוגלים לחרוש את מכתש רמון לאורכו ולרוחבו. בעזרת מדריכים מיומנים תוכלו לתצפת מהר גמל על המכתש כולו. תגיעו לדרך הבשמים ותלמדו להכיר את אורחות חייהם של הנבאטים, תבקרו בהר כרכום המקראי ותופתעו לראות את יצירת איתני הטבע ב"מנסרה" שמדרונותיה נראים כאילו נוסרו בידי אדם.

מלון קלאב רמון מציע 40 חדרים ו2 סוויטות מאובזרות בג׳קוזי החדרים נעימים, מצוידים כולם בערכת קפה, טלוויזיה, מזגן ומיני בר, ישנה גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי – WI- FI באזורים הציבוריים של המלון.

פינוקי ספא במלון קלאב רמון
אם תרצו להתפנק ולהירגע, אתם מוזמנים למתחם הספא של המלון. תוכלו לבחור את העיסוי המתאים לכם ולשוחרי הבריאות – מוצעת סדנא של טאי – צ'י עם מאסטר בתחום זה.

מלון קלאב רמון

נחל גרופית 5 מצפה רמון

טל-08-6586107 טלפון נוסף 08-6595334

פקס-08-6586168