מלון Bay view החדש חיפה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן

מלון Bay View מרשת מלונות קראון פלאזה החדש בחיפה, ממוקם על פסגת הר הכרמל ומשקיף אל נופו המרהיב של מפרץ חיפה. בית המלון החיפאי מציע 109 חדרים וסוויטות הפונים לים, ומעוצבים בסגנוון הייטקי חדיש, בכל חדר מיטת קינג סייז, מסך פלזמה, ספת אירוח שנושקת לנוף הנמל המקסים, מזגן, שרותים ומקלחת מפנקת בעיצוב חדיש, ערכה להכנת תה וקפה, כספת , מגהץ ואפילו פן. רהוט החדר מעוצב בגוונים חמים של כחול ואוקר במוטיבים של גלי הים כך שמתמזג עם הנוף המקסים שמשתקף מחלון החדר.

למלון מתחם כניסה ייחודי ואנרגטי הכולל לובי מדהים, ספות וכורסאות ייחודיות בגוונים חמים בצבעים חזקים של אדום אש, כתום תפוז, סגול חציל, ירוק דשא וצהוב לימון. יש לציין שבחירת הצבעים מצויינת ומתמזגת יחדיו ויוצרת אווירת של מלון בוטיק שמשדרת חמימות ורוגע.

המלון מציע מסעדה סינית כשרה עם אוכל מדהים שמספקת ארוחות צהרים וערב הן לאורחי המלון והן לאורחים מבחוץ גם באירוח במסעדה או בשרות TA. יש לציין שהאוכל במסעדה הוא ממש חגיגה של טעמים בסגנון תאילנדי, סיני אוכל מדהים וטעים ביותר, זכינו לטעום כמה מהמנות המשובחות של המסעדה. למנות הראשונות הזמנו מרק חמוץ חריף מעולה ומרק תירס באמת מומלץ אפילו לילדים,

הזמנו מנה מצויינת של פרגית בלימון, מנת עוף בנוסח סצ׳ואן מנה פיקנטית שילוב של בשר וירקות ברוטב פיקנטי מתקתק, מנה יפה וטעימה ביותר וכמובן עוף עם אגוזי פקאן מקורמלים ונגיעות של קשיו מנה מעולה.לקינוח הזמנו עוגת שוקולד חמה מוגשת עם כדור גלידה  ובננה לוטי סוג של פאנקייקס ממולא בבננה עם רוטב מייפל. על האוכל המשובח והשרות האדיב וניהול תפריט החלבי שכולל סלטים, פיצות, כריכים ועוד  מנצח דאוד מנהל המזון ומשקאות של המלון שבאמת זכינו ליחס אישי, חם ומפנק.

הלובי המשקיף אל הים מציע מגוון תפריטים בכל שעות היום: תפריט ממסעדת "צ'יינה ביי" מסעדה הסינית תאילנדית, תפריט יינות ואלכוהול על הבר או תפריט חלבי. כל שנותר הוא לבחור את פינת הישיבה המתאימה לך, להתרווח וליהנות מהאווירה, לצפות בטלויזיה או להאזין למוזיקה.
במתחם הפתוח של הלובי וכן בחדרי המלון האורחים יוכלו להנות משרות אינטרנט אלחוטי מהיר ללא עלות.

בתמונה עם דאוד מנהל מזון ומשקאות של המלון

המלון נמצא במיקום מושלם בסמיכות לכל מוקדי התיירות של הכרמל, במרחק הליכה ממרכז הבילוי הכוללים בתי קפה, חנויות, כרמלית, טיילת לואי, גן האם, גן חיות והגן הבוטני, מוזיאונים והגנים הבהאיים, מציע מלון חיפה ביי וויו את החוויה מצמררת של נוף ים וגלים.

מלון ביי ויו

רחוב : שדרות הנשיא 101 חיפה

טל-048354311