מסעדת אדלה ביסטרו בר רמת ישי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: מייקל פלדמן
בואו לחגוג את הכריסטמס ולקבל את השנה החדשה עם אדלה ביסטרו בר.
אדלה ביסטרו בר היא מסעדת קונספט ברמת ישי שבעמק יזרעאל. מסעדה מעוצבת כבר, ביסטרו, גן, חדר פרטי ואולם אירועים. קונספט יחודי בעל מגוון רחב של אפשרויות אירוח, המתאימים לכל סוגי האירועים; ימי הולדת, בר או בת מצווה, אירועים עסקיים ופרטיים כאחד, המסעדה מציע תפריט עשיר ומגוון של דגים ופירות ים מכל הסוגים.
בשרים על האש ותבשילי קדירה,  פסטות, פיצות, מבחר סלטים, ארוחות בוקר, ארוחות רומנטיות, ארוחות עסקיות, קינוחים ומנות ילדים. המסעדה נותנת מענה לכל אורח וכל סועד, תמיד יוכל למצוא את המנה עם המרכיבים שמתאימה לצרכיו ולטעמו. מנות אוכל חלומיות באווירה ייחודית. אדלה ביסטרו בר מיועד לכל מטרת פינוק או אירוח אותה חיפשתם.

image

ב-אדלה ביסטרו בר, תוכלו למצוא שלושה מתחמים שונים בהם תוכלו להתפנק מהעושר הקולינארי של המסעדה. מתחמים אלו כוללים את חלל המסעדה, חדר VIP המיועד ל-25 איש ו- Adela Upstairs, קומת האירועים הפרטית המיועדת לאירוח של עד 50 איש.

התארחנו במסעדה באחד מימי שישי בשעות הערבים בעת נחתא בדרכנו לסקר את מלון גולדן קראון בנצרת. יש לציין שהמסעדה מעוצבת להפליא  והגן המעוצב משרה אווירת רוגע ושלווה.

מיד יצא לקראתנו מנהל המסעדה שקיבל את פנינו בחום והרעיף עלינו אהבה והכנסת אורחים מופתית. השולחן התמלא בסלטים מדהימים; חומוס ביתי טעים במיוחד מוגש לצד פיתות חמות מהטאבון, סלט טאבולה מדהים חמצמץ בטעם גן עדן, סלט ירקות עם גבינת חלומי מטוגנת אכן חוויה קולינרית מרנינה.

יניב מנהל המסעדה, אלינה מנהלת משמרת ואיהב שף המסעדה.
יניב מנהל המסעדה, אלינה מנהלת משמרת ואיהב שף המסעדה.

למנות העקריות הזמנו מנת שרימפס ברוטב יין לבן ושום אכן מנת פירות הים הטעימה ביותר שאכלתי מעודי, מנת פילה סלמון ממולא בגבינת עיזים אכן מנה יחודית, טעימה ומקורית טרם נראתה כמוה באדלה ביסטרו בר משקיעים באוכל לא רק מחשבה תוך הקפדה על טריות אלא עושים אוכל מהלב והנשמה.

לקינוח הזמנו עוגת שוקולד פאדג׳ נמסה בפה מוגשת לצד גלידת ווניל אכן מנה בלתי נשכחת.

image

במסעדת אדלה ביסטרו,  תפריט אירוח המורכב ממנות פתיחה חלומיות, מנות עיקריות עסיסיות במיוחד ומנות קינוח מפנקות.  ב-אדלה ביסטרו בר שמים דגש רב על איכות חומרי הגלם מהן מוכנות מנות האוכל והאירוח, ובנוסף מקפידים על מתן שירות ויחס אישי לאורח. אתם מוזמנים להגיע להנות מהנוף והאוכל המושלם ולגלות את אדלה ביסטרו בר.

www.adela.co.il