מסעדת באבא יאגה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום קרן  שלי

מסעדת באבא יאגה ממוקמת בלב התיירותי ההומה של תל אביב, נושקת לים ממש מול מלון ״רויאל ביץ״ המפואר. מסעדה אירופאית, תפריט עשיר עם נגיעות של אוכל רוסי, מטעמים מבית אמא. קונספט יחודי של מבנה מעוצב להפליא המשרה אווירת מסעדת גן קסום, כבר בהגיעך למסעדה אתה נכנס לפטיו סטייל גן הוואי שמוצל עם עצי פרי. בערב הגן מואר באורות בגוון ירוק וסגול, שולחנות ערוכים עם מפות אכן אווירת פארדייס שמשרה שלווה.

זכינו להתארח במסעדה למסע קולינרי קצר אך מעצים, כבר בהגיענו חיכה לנו שולחן ערוך כיאה לקבלת אורחים. במנות הפתיחה  טעמנו ברוסקטה עשויה בגריל קראנצ׳ית במידת עשיה נכונה עם תפאנד זיתים, עגבניות וגבינת פרמז׳אן

מוגשת לצד מנת קארפציו בקר מעוטר בשמן זית, מנה טריה וטעימה ביותר.

בהמשך טעמנו מנות של מרק הבית במבחר וריאציות, מרק בורשט מדהים מוגש קר בליווי ירקות ומעוטר בפטרוזיליה, מרק בורשט מוגש חם בלווי ירקות ובשר בקר, ומרק בורשט, ירקות וכרוב שגם מוגש חם. יש לציין שהמרקים טעימים ביותר וריחניים ומשרים טעם של עוד.

המשכנו למנות עקריות, למרכז השולחן הוגש מנת שיפודי שרימפס עשוי בגריל לצד ירקות טריים מנה טעימה ומומלצת בחום.

ומנת פלמיני ממולאים בבשר ותפוחי אדמה מוגש לצד מטבל שמנת חמוצה המשלימה את הטעם.

לקינוח טעמנו עוגת גבינה ואוכמניות עוגה מעולה  שילוב טעמים מנצח.

ומנת עוגת טריקולד של שוקולד בלגי ושוקולד לבן מנה מצויינת ומומלצת בחום.

האוכל הטעים הוגש לצד מיץ סלק מדהים מעולה ומומלץ בחום.

על התזמורת מנצחת מריה פיסנץ, שפית מעולה בעלת רזומה עשיר המוכרת לנו מתוכנית הבישול המצליחה ״רויאל שף״ בו זכתה במקום הראשון. השפית של המסעדה שעובדת למעלה מ-7 שנים ממוצא רוסי למדה את רזי המקצוע מבית אמא, כבר במחוזות ילדותה רכשה את אהבתה למטבח ולבישול. מריה משלבת מאכלי מטבח רוסיים טיפוסיים עם מאכלים מרחבי אירופה אוכל בסגנון צרפתי, ספרדי, אוסטרי ועוד. התפריט מורכב מבשרים איכותיים, פירות ים ודגים טריים, סלטים רעננים ותבשילי קדירה תוך הקפדה על חומרי גלם משובחים ללא פשרות.

התפריט מורכב מתפריט עסקי שמוגש בימי ראשון עד חמישי מהשעות 12:00 עד 17:00 במחיר המנה העקרית מקבלים מנה ראשונה לבחירה ושתיה על חשבון הבית. בנוסף יש תפריט ערב ותפריט אירועים עשיר ניתן לערוך אירועים עד 120 איש בישיבה מתאים לימי הולדת, בר או בת מצווה, מסיבת רווקות, ארועי חברה, גיבוש ועוד.

באבא יאגה פרושו ברוסית היא מכשפה שיודעת לבשל מטעמים, המסעדה קיימת כבר 9 שנים ויוצאת בקונספט חדש ומנגישה בעצם את האוכל היוקרתי של באבא יאגה במחיר ששווה לכל כיס בתפריט זאקוסקי zakuski תפריט חדש ומרענן שפרושה בעצם מנות פתיחה קטנות שמוגשות בתחילת הארוחה שהולכות טוב עם השתיה, מנות טאפאס ב-4 סוגי מחיר מנות ב-12 ש״ח, מנות ב-24ש״ח, מנות ב-36 ש״ח ומנות ב-48 ש״ח. כמו כן המסעדה עורכת ערבי מוזיקת עולם ממבחר ארצות בסגנונות שונים.

בתאריך 8.6.17 מופע שאנסונים צרפתים בלווי ג׳ז עם הזמרת עדן הולן.

בתאריך 15.6.17 מופע מוזיקה ספרדית עם השירים המוכרים והאהובים עם הזמרת גל פלומה.

יש לציין שהכניסה לערבי המופעים היא חינם ללא תשלום  וללא מינימום הזמנה.

אנחנו נהננו מאוד מהאוכל המדהים, השרות והאירוח המושלם ומה שנותר הוא להעביר לכם את המסר. המסעדה מומלצת בחום.

מסעדת באבא יאגה

הירקון 12 תל אביב
טל-03-5175179