מסעדת בר קיימא מומלצת בחום

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות מייקל פלדמן
בר קיימא הוא מיזם חברתי שהוקם בעקבות המחאה החברתית של קיץ 2011, כקונספט של בר קואופרטיבי שבו כל אחד יכול יכול להיות שותף תמורת השקעה כספית חד פעמית ולהביא את המנות והשתייה המוגשים במקום במחירי עלות לקהל. התפריט במקום הוא על טהרת האוכל הטבעוני. בנוסף, בבר קיימא מתקיימות הופעות בהתנדבות של זמרים ואומנים מתחילים שהמקום נותן להם במה, ההופעות הם חינם לקהל אורחי המסעדה, כמו כן מתקיימות הרצאות והקרנות סרטים.

חשוב לציין שבקומה העליונה של המסעדה יש קומת מיחזור מכל הפסולת שנאגרת. יש מכירה של  מוצרים כגון גבינות, חומרי הגיינה, חומר אורגאני לנוזל כביסה אורגני ואף אוכל אורגני לבעלי חיים.

בהגיענו למסעדה נפעמנו מהאווירה החמימה שהיא משרה, קידמו את פנינו עם קנקנים של מיצים סחוטים טבעיים בטעמים של תפוז, גזר, סלק ומיצי ירקות מג׳ינג׳ר,סלרי ועוד.

בהמשך הערב נהננו מבופה עשיר של סלטים, מאפים ממולאים בגבינת פרמזן ותפוח אדמה עם בצל מטוגן, מאפים טעימים וערבים לחך ותבשילי אורז וירקות מאודים. יש לציין שהאוכל סופיסטי, עשוי היטב עם הרבה השראה ודמיון כך שאתה אוכל בכיף ומרצון ולא מורגש שזו מסעדה טבעונית שהאוכל בה מוגבל, וכמובן הקינוחים הטעימים לא אחרו להגיע גלידת קוקוס חלבית משגעת, מאפים של טארט תפוחי עץ חם, מאפה פונדנט שוקולד חם וקינוח בכוסות קרם וניל עם קקאו באמת חלום בר קיימא.

הבר קיימא / המשביר 22 תל אביב / 03-9493322