מסעדת קמאו cameo מתחם התחנה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
Cameo מסעדה חדשה, בסגנון ים תיכוני מודרני שוכנת בכניסה למתחם התחנה מצד שמאל ומשרה אוירה כיפית ומרעננת. ניתן להנות מהמסעדה המעוצבת בסגנון יוקרתי, מודרני ומפואר או מהלאונץ בר שפונה למרפסת הפתוחה, פטיו מעוצב עם צמחיה ונדנדות אכן מראה פסטורלי שמשרה רוגע ושלווה.

image

הבילוי בקמאו הוא חוויה תל אביבית רב חושית של קולינריה משובחת ואנרגיה שזורמת מכל פינה. הקווים העגולים והעיצוב המוקפד, מחבקים את המבקר במקום ומושכים אותו פנימה, דרך קיר הבקבוקים המרהיב, הספות המעוצבות, תקרת התמונות המהפנטת ועד לחלל השירותים המעגלי – המקום משדר סקס-אפיל מאופק ואלגנטי. משלימים את התחושה הבר החיצוני המהווה מקום מושלם לדרינק עם חברים, והמרפסת הלבנה והקלילה שנותנת לאורחים הזדמנות ליהנות מהשמיים הפתוחים ובריזת הים הסמוך.

התפריט (שף אריק ווקיל, ננה בר) כולל מגוון מנות מהמטבח הישראלי והים תיכוני החדש, המבוססות על מתן כבוד לחומרי גלם האיכותיים ביותר. "ראשונות"- ארטישוק צלוי בויניגרט שאלוט, קרם זיתים וגבינת טולום טורקית (48 ₪ ); טרטר טונה עם שאלוט, אגוזי בונדוק, ויניגרט צ'ילי ועשבי תיבול טריים (62 ₪) ;בורטה טריה- מנה צמחונית נפלאה הכוללת גבינת בורטה, המוגשת עם עגבניות שרי צבעוניות, זיתי טאסוס ובזיליקום (52 ₪ ) ; סלט פפאיה עם שורשים, פפאיה, בוטנים, נענע, כוסברה (54 ₪ ) וכבד אווז המוגש עם בריוש וצ'אטני שרי צהוב.
בעיקריות ניתן ליהנות ממעורב תל אביבי- פיתה בעבודת יד ממולאת חזה עוף, כבדי עוף עם טחינה ופטרוזיליה (56 ₪) ; כבדי עוף – מיקס פטריות, בצלים, תאנים קצוצות, חומץ בלסמי, פורט ויין אדום מוגש על פירה תפו"א אוורירי (68 ₪) ;פילה מוסר- עסיסי ונימוח, על קרם שורש סלרי, כרוב צלוי, תרד ובצלצלי שאלוט חרוכים, וינגרט שמיר (128 ₪) ; קציצות דגים ברוטב חריימה (72 ₪) , ברבוניות מטוגנות ועוד.
בנוסף כולל התפריט מגוון קינוחים, תפריט יינות עשיר וקוקטיילים מכל העולם.
מאחורי ה- Cameo עומד איש העסקים אושרי גבאי, העומד בראש אחת מקבוצות חיי הלילה והמסעדנות המובילות בישראל.
על התכנון והעיצוב של המקום אחראים שחר וייס וניר רן, אשר בחרו להעניק למקום מראה בהשראת תקופת הרוקוקו. תקופת הרוקוקו (מאה 18) התאפיינה בחופש יצירתי ומחשבתי והלך הרוח היה של נועזות ופריצת גבולות בשילוב של הומור עצמי ורצון ליצור דברים חדשים. החלל המרכזי של המסעדה נחצה ע"י קו מעוגל וזורם שעליו מוצגות תמונות ברוח התקופה. בדים בגוונים של בורדו יין, קירות בטקסטורה מוזהבת ומסגרות הברונזה בשילוב גופי תאורה קריסטליים מעוצבים המפיצים תאורה "חמה" מעניקים מחד תחושה יוקרתית ומהודרת אך יחד עם זאת ביתית נעימה ומזמינה.
image
משמשת כלאונג' פתוח וקיצי ומרוצפת דק עץ, בו נטעו עצי זית. החצר כוללת ספות וכורסאות ישיבה מזמינות, מעליהן אפריונים המעניקים תחושת פרטיות.
התכנון והעיצוב של – Cameo הינו חדשני, נועז ולא מתבייש למתוח את הגבולות. שימוש במגוון של חומרים טקסטורות וצורות שיחד יוצרים הרמוניה לא שגרתית כזו שלא מגלה את הכל בפעם הראשונה..
image
פירוש השם קמאו נלקח מעולם הקולנוע ומתאר הופעה חטופה של כוכב ידוע או במאי בסרט, כמו שעשו היצ׳קוק, ספייק לי וטרנטינו. בחירת השם מתקשרת לאווירה במקום – אווירה אינטימית, זורמת ומעוצבת, עם שלל הופעות.
Cameo מתחם התחנה, תל אביב. שעות פעילות:
ב-ש -19:00 -אחרון הלקוחות
טלפון להזמנות 03-558-9855