מסעדת רימונים נהריה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: מייקל פלדמן ואירנה.

במתחם שופרסל דיל שנמצא בכניסה לעיר נהריה שוכנת מסעדת רימונים, מסעדה ים תיכונית קלאסית שכרטיס הביקור שלה הנקיון המופתי שניכר בכל פינה.  המסעדה מתמחה בבשרים על האש, פירות ים ודגים. בנקודת הפתיחה של כל ארוחה מוגשים לשולחן 20 סוגי סלטים מדהימים וחומוס בטעם גן עדן שעשוי במקום. הגענו לנהריה לסקר בית מלון חדש שנפתח בקניון ארנה ואז החלטנו במפתיע לבוא למסעדת ״רימונים״ יש לציין שהמסעדה מסבירת פנים, הבעלים עבד ואישתו אירנה משקיעים ממרצם וזמנם בטיפוח המסעדה שפתחו יחדיו לפני 3 שנים ואכן הצליחו להקים מסעדה לתפארת.

בתמונה: אירנה אישתו של עבד, יאנה פישבך, אלכס פלישתו וקמילה מני שרוב.
בתמונה: אירנה אישתו של עבד, יאנה פישבך, אלכס פלשקו וקמילה מנישרוב.

המסעדה שוכנת סמוך לנהריה במרחק נסיעה של 3 דקות, מציעה מגוון רחב של ארוחות: ארוחות עסקיות, ארוחות בוקר וארוחות ילדים במחירים סבירים ששווים לכל כיס. המנות גדולות ומשביעות ויפות מראה. כמו כן צמוד למסעדה יש חניה מסודרת חינם. אנחנו התענגנו על הסלטים ובמיוחד על הבשרים שהוגשו על פלטה מיוחדת עם גחלים ששומרת על החום וגולת הכותרת הסטייק אנטריקוט במידת בישול מדיום וואל רך ונמס בפה.

חגיגת סלטים טריים ומבושלים, כל ארוחה מתחילה בחגיגת סלטים שמונחים בצלוחיות קטנות על השולחנות. למעלה מ-20 סלטים מוגשים אל השולחן, ביניהם חומוס, טחינה, מטבוחה, סלט ירקות, טאבולה, פתוש לבנוני, סלט גזר, סלט כרוב, סלט תירס, חצילים בטחינה ועוד ועוד. הסלטים מלווים בפיתות טריות וחמות שרק עושות חשק לטבול ולאכול, ועוד לא הגענו למנה העיקרית!

בשרים על הגריל או דגים מטוגנים? בתפריט העיקרית מבחר רב של מיני בשרים על האש, תבשילים וסוגי דגים, אורחי המסעדה ימצאו כאן לא מעט אפשרויות טעימות. בתפריט הבשרי חזה עוף, סטייק פרגית, שניצל, שיפודים, נקניקיות חריפות, עוף מוקפץ, כבד עוף, קבב, שישליק עגל, צלעות כבד, סטייק סינטה או אנטריקוט, מעורב, כנפיים ועוד.

מחוז הדגה מוקדש לדגים צלויים או מטוגנים כמו בורי, דניס, אמנון, סטייק סלמון וגם פירות ים כמו שרימפס, צדפות, קלמרי וסרטנים.

image

עסקיות שוות במהלך ימות השבוע:

בהזמנת מנה עקרית מהתפריט, מוגשים כל הסלטים במילוי חוזר לרבות מנת חומוס וסלט ירקות גדול לצד פיתות חמות מהטאבון, בתוספת של 10 שקלים בלבד לסועד.

image

במהלך השבוע (לא כולל שישי ושבת) מוצעות במסעדה ארוחות עסקיות משתלמות ליחיד ולזוג שכוללות סלטים, מנה עיקרית, פיתות, שתייה ועוד פינוקים, בהתאם לסוג הארוחה שבחרתם. ארוחות ילדים מוגשות כאן בנדיבות עם אוכל שילדים אוהבים לאכול.

ולקינוח גלידות או סלט פירות צונן תה או קפה טוב מוגש לצד בקלווה הכל מוגש אל השולחן עם חיוך.

image

במסעדת רימונים עושים כבוד לאורח, עם שפע של אפשרויות לארוחה משביעה, משובחת ומוקפדת מהמטבח הים תיכוני. מדגים ופירות ים מובחרים ועד לבשרים האיכותיים, מהסלטים הטריים שיוצאים כל יום מהמטבח ועד לארוחות הילדים המעולות. המסעדה מומלצת בחום ופתוחה בכל ימות השבוע מ-10 בבוקר ועד הלקוח האחרון.

כתובת: נהריה, מתחם שופרסל דיל החדש (מול קניון הצפון)

טל: 04-8714916

כתובת האתר: http://www.cuponofesh.co.il/מסעדת_רימונים

פייסבוק: https://he-il.facebook.com//מסעדת-רימונים