מסעדת LE BISTRO BAR במתחם עזריאלי חולון

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ ומייקל פלדמן

מסעדת LE BISTRO BAR הראשונה בחולון, השוכנת במתחם עזריאלי שבעיר חולון, מסעדה  שממוקמת בכניסה למתחם, בולטת ביופיה כך שאי אפשר לפספס או להתעלם ממנה. מסעדה שמזכירה חו״ל סטייל ניו יורק, פריז או רומא, כיד הדמיון לבחירתכם.

המסעדה היא שילוב של בייקרי, בית קפה ומסעדה, וזה בעצם הייחוד שלה. המסעדה מספקת לסועדים לחמים ומאפים טריים הנאפים במקום מקמח שאור, והמסעדה פתוחה משמונה בבוקר ועד הלקוח האחרון בלילה.

בחלקו הקדמי של המקום שוכן אגף בית הקפה, המשקיף אל הפארק, בחלקו הפנימי של הביסטרו ממוקם חלל המסעדה. בר מאסיבי וגדול מקבל את פני האורחים, שולחנות עץ כבדים וספת עור מעוצבת משלימים את המראה שכולו חו"ל, ומזכיר מסעדות ביסטרו מקוריות של ניו יורק.

לה ביסטרו בר מציעה למבקריה תפריט עשיר מנות שף במגוון רחב החל במטבח איטלקי: פיצות מעולות, רביולי, ניוקי, קנלוני ופסטות שונות, בשרים והמבורגר מדהים, מבחר תבשילים ביתיים, מוסקה מהממת, כדורי בשר על מצע פירה ברוטב אדום מהביל וריחני ובמחירים השווים לכל נפש, ותפריט המתאים לבילוי איכותי של שעות היום. החל בארוחות בוקר טעימות וטריות במיטב הגבינות, הירקות, מאפים וקפה מעולה, ארוחות צהרים ואף עסקיות שוות במיוחד, וכמובן ארוחות ערב רומנטיות כמובן עם הנוף המשגע שנשקף מהחלונות שתורם לאווירה.

התארחנו השבוע במסעדה המעולה, היה זה ערב ל״ג בעומר, האמת שבחרנו את המסעדה היות ורצינו לחוות אווירת מדורות אך להנות מאוכל טעים במסעדה אקסקלוסיבית ולא בשטח. ואכן הצלחנו לתפוס שתיי ציפורים במכה אחת. התמקמנו ליד החלון החיצוני שמולנו נשקפו המדורות המסמלות את החג.

בהגיענו למסעדה קיבל את פנינו  בהוד והדר שירן, מנהל המסעדה ומיד הכיר לנו את עידן, מנהל המשמרת, שפינק אותנו בפלטת לחמים מלווה בצלוחיות של מטבלים של טחינה, חצילים, זיתים, פסטו וצלחת של סלט קרם חצילים חם שנמס בפה, שבמרכז הצלחת ביצה קשה, סלט ירקות קצוץ מתובל בשמן זית ולימון, צלחת צ׳יפס חם וקראנצ׳י אכן הצעה מפתה לפתוח ארוחת מלכים.

למנות העקריות החלטנו שחייבים לטעום את מנת ההמבורגר במידת עשייה של מדיום וואל ומנת חזה עוף על מצע בטטה עם נגיעות של בצל ופטריות פורטובלו, מנה טעימה ויפת מראה.

לקינוח היות והבחירה היתה באמת קשה, עם תפריט קינוחים כה עשיר, החלטנו ללכת על עוגת ביסקוויטים ביתית עם קרם וניל ושוקולד מלווה בכדור גלידת וניל וסירופ שוקולד, שמזכירה קצת טעם של העוגה של סבתא. באמת תענוג גדול, הרגשנו שאנחנו בחלום מתוק.

שף המסעדה עימאד שורבגי, בעל רזומה מפואר, היה שמונה שנים סו שף במלון שרתון, בעל תארים ודיפלומוט, התוצאה שילוב מנצח של תבשילים עם נגיעה מבית אמא שמשרה אווירת אוכל ים תיכוני.

מומלץ וכדאי לבוא לבקר במסעדה להנות מהטעמים והריחות במחירים הוגנים במרחק פסיעה מתל אביב.

כתובת:רחוב הרוקמים 26 חולון

טל – 0539369073