משקה מוגז צונן ומרענן 7up free דיאט לימי הקיץ החמים

כתבתה של קרן שלי

דיאט 7up בשם ומראה חדש – 7up free
7up free מזמין אתכם להנות ממשקה מוגז צונן ומרענן שמתאים במיוחד לימי הקיץ הלוהטים (אבל לא רק..) וכל זה בלי ייסורי מצפון שכן אינו מכיל סוכר או צבעי מאכל

מקוריות ושנינות הם מערכי היסוד של המותג 7up מ- 1929. 7up הינו מהמותגים המובילים של פפסיקו, ובימים אלו משיקה טמפו בישראל את – 7up free המציע את הטעם האהוב של דיאט 7up בשם ומראה חדש.
כחלק מתהליך מיתוג בינלאומי רחב שכולל יותר מ- 140 מדינות בניהם ישראל יעבור המותג האוהב ריענון ומיתוג מחדש במהלכו יקרא המשקה 7up free, שם שמתחבר ישירות לערכי החופש לבחור שמייצג המותג. 7up free מאפשר להנות ממשקה מוגז צונן ומרענן בלי ייסורי מצפון שכן 7up free אינו מכיל סוכר, ללא צבעי מאכל ומכיל רק קלוריה אחת ל-100 מ"ל משקה. העיצוב החדש של 7up free גם הוא תואם את הרוח והשפה של המותג. הוא נקי, עדין ומשדר רעננות, קלילות וחופש.


סיון נוי בייטנר, מנהלת שיווק תחום משקאות קלים בטמפו מסבירה: "7up הוא מהמשקאות המובילים והמבוקשים של החברה ועל כן זוכה לריענון ומיתוג מחודש שתואם את ערכי החופש שהוא משדר. אין נכון יותר מאשר להשיק את 7up free בחודשי הקיץ כאשר בכולנו מתגבר הרצון למשקאות מרעננים וכייפים. 7up free עונה בדיוק להגדרות אלו ומתאים לנמנעים מסוכר מבלי להתפשר על החוויה והטעם המוכר. 7up free שומר על ייחודיות בדיוק כמו האנשים ששותים אותו. "
במהלך המיתוג המחודש הושקעו למעלה מ- 1,000,000 ₪ בישראל והוא יכלול מיתוג נקודות מכירה ועמדות התנסות ברשתות נבחרות.
Feels Good To Be You
מחיר מומלץ לצרכן: 5.9 ש"ח
ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות.
קרדיט תמונות יח״צ