סדרת Gliss Million Gloss שיקום שיער חסר חיוניות וברק השקה חדשנית ל- Schwarzkopf

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

Schwarzkopf , הסמכות העליונה בתחום בריאות השיער, משיקה סדרה חדשה לטיפוח ושיקום השיער Gliss Million Gloss המכילה טכנולוגיית ציפוי ברק ופורמולה משקמת לשיער חסר חיוניות וברק.

הטכנולוגיה החדשנית עוטפת כל שערה ברשת ברק עדינה שאינה מכבידה עליה ומעניקה שיקום עמוק וברק מדהים לשיער לאורך זמן ולמראה  המדמה מיליון השתקפויות של אור.הפורמולה החדשנית מכילה קראטין משקם ותמצית מרוכזת לברק המשקמת במדויק נזקים בסיב השערה וממלאת סדקים בסיב השערה.

image

השיער שלנו מושפע מגורמים חיצוניים רבים המשפיעים בין היתר, על גמישות השיער והברק הטבעי שלו, כך ששטח פני השערה הופך ללא אחיד, מחוספס ואינו משקף את האור באופן מלא. שיער חסר ברק וחיוניות דורש טיפול לעומק סיב השערה אשר בו בזמן גם מחליק את שטח פני השערה ומביא לשיער מבריק. טכנולוגיית ציפוי הברק בסדרת Gliss Million Gloss מכילה רכיבי שיער נוזליים העוטפת כל שערה בנפרד ומעניקה טיפול עמוק ואינטנסיבי וברק עשיר לאורך זמן.

"התופעה של חוסר ברק בשיער מוכרת היטב לנשים הישראליות והינה הסיבה העיקרית לחוסר שביעות רצון ממצב השיער. הסדרה החדשה מטפלת ביעילות ובמהירות בתופעה זו ומשפרת דרמטית את רמת הברק של שיערך ", מציינת דבורה ניר מנהלת קטגוריית הקוסמטיקה בהנקל Beauty Care

מוצרי סדרת גליס החדשה פותחו במיוחד עבור אותן נשים שמבקשות להחזיר לשיער את הברק והחיוניות שלו, הם מזינים את שורש השערה ומעניקים לשיער מראה מבריק ועוצר נשימה".

סדרת המוצרים החדשה כוללת:

שמפו + מרכך משקם . מחיר: 26 שקלים ל- 400 מ"ל.

מסכה לשיקום מבנה סיב השערה המעניקה 10 ימי ברק. מחיר: 48 שקלים ל- 150 מ"ל.

שמן קריסטל- שמן מרוכז המכיל תמציות המעניקות ברק מנצנץ לשיער.מחיר: 50 שקלים ל- 75 מ"ל 

ניתן להשיג ברשתות השיווק, בפארמים וברשתות המובחרות.