סוגו בר – נהריה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: מייקל פלדמן

אקשן בנהריה, מסעדת סוגו בר, מקום חי ובועט ממוקם במרכז שדרות הגעתון. מקום מפגש, מסעדה, בר, בית קפה ומועדון בשעות הערב. מקום תוסס שמתאים לכולם. החל במשפחות עם ילדים, מקום מצויין לחגיגות ימי הולדת, בר או בת מצווה, מקום בילוי, בית עם אווירה ואוכל מצויין שמתאים לחברה צעירים ומבוגרים כאחד.

יש לציין שהתפריט עשיר במיוחד וכולל ארוחות בוקר מצוינות, כריכים, מבחר סלטים קרים או חמים, טוסטים, פיצות, מיני בשרים וגולת הכותרת, דגים מעולים עשויים במידת עשייה נכונה שלא מביישת שום מסעדת דגים מקצועית.

image image image

התארחנו במסעדה במוצ״ש, במקרה היינו בנהריה באנו לסקר מלון חדש שנפתח בקניון ארנה בעיר. המסעדה הספציפית ״סוגו בר״ עניינה אותי באופן מיוחד היות והיא מסעדה רב גונית שמשדרת אווירת שמחה וחיוניות. אהבתי את האוכל הטעים והבלתי מתפשר את המנות היפות , הכל אסתטי, נקי ומזמין.

image image image image

ומה עם הקינוחים? ב ״סוגו בר״ תמצאו תפריט קינוחים עשיר ומפנק במיוחד, במחיר סביר ושווה לכל כיס, בהתחשב שהמנות גדולות ומפנקות ובהחלט מספיקות לזוג או ל-3 סועדים.

שמחתי להכיר את הצוות של המסעדה, ראשית השף המדהים חמודי שבאמת מגיע לו מחיאות כפיים סוהרות על האוכל הטעים והמושלם שהכין, גרי מנהל המסעדה שקיבל את פנינו בשמחה והשתדל לרצות אותנו במשך כל הארוח ושמעון מנהל המשמרת שדאג ופינק אותנו ללא גבול.

לכל מי שמגיע לנהריה ורוצה להנות ממסעדה, בר, בית קפה או מועדון מוזמן ומומלץ בחום.

סוגו בר – שד׳ הגעתון פינת ז׳בוטינסקי 1 נהריה

שעות פתיחה: א עד שבת 9:00 עד 3:00

טל –  04-900001

כתובת האתר: www.sogo-bar.co.il

כתובת פייסבוק: www.facebook.com/סוגו-בר