עדי מאור מנכ״ל מלון דן כרמל אירח את שגריר יפן מר שיגאו מאטסוטומי

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות סיון פרג׳
עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה אירח את מר שיגאו מאטסוטומי, שגריר יפן בישראל במסגרת סוף שבוע "פסטיבל יפן" שנערך במלון דן כרמל

עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה אירח את מר שיגאו מאטסוטומי, שגריר יפן בישראל ורעייתו קאורי מאטסוטומי, במסגרת סוף שבוע "פסטיבל יפן" שנערך במלון דן כרמל חיפה.

במסגרת הסופ"ש המיוחד בדן כרמל, שנערך בשיתוף עם שגרירות יפן בישראל, נערכה קבלת פנים חגיגית לפתיחת "פסטיבל יפן" בנוכחות שגריר יפן בישראל ורעייתו.

במהלך קבלת הפנים, עדי מאור יחד עם השגריר היפני ורעייתו ערכו את אירוע "הסאקורה" המסורתי בתרבות היפנית ונטעו עץ דובדבן יפני בגינת המלון. פריחת עץ הדובדבן המרהיבה נמשכת תקופה מאוד קצרה והיא מאוד חשובה בתרבות היפנית.

לאחר אירוע הסאקורה, כל האורחים נהנו מארוחת ערב מיוחדת בסגנון יפני עליה היו אמונים השף הפרטי של השגריר, שף אג'יאוקה, שחבר שבוע לפני האירוע לערן גפן, שף מלון דן כרמל ויחד הם בנו תפריט מיוחד של מנות עם מרכיבים יפניים אך עם טוויסטים מעניינים כדי שיהיו מתאימים לטעם של האורח הישראלי.

אג'יאוקה, השף של שגריר יפן בישראל הגיע לאירוע יחד עם אמו שמבקרת בארץ ובמקום לנפוש במלון, התגייסה לעשות 150 עגורים באמנות האורגמי, לכל אחד מאורחי הארוחה שהבן שלה הכין יחד עם שף המלון, ערן גפן.

במהלך סופ"ש "פסטיבל יפן" במלון דן כרמל חיפה האורחים נהנו ממגוון ארוחות עם נגיעות יפניות, פעילויות ואירועים סביב התרבות היפנית, כגון: תצוגת עצי בונסאי, הרצאה של טל רשף בנושא תרבות יפן "על סמוראים, גיישות ואנשי עסקים", סיור במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית הצמוד למלון, הרצאה של רון פוגל על הקולנוע היפני ועוד.

בתמונות (מימין לשמאל):
קאורי ושיגאו מאטסוטומי, שגריר יפן בישראל יחד עם עדי מאור, מנכ"ל מלונות דן בחיפה.