פורים 2015 בהיכל הקרח Ice Peaks חולון

כתבתה של קרן שלי

מתחם ההחלקה על הקרח של ישראל,  Ice Peaks בחולון, מזמין את כל המשפחה לחגוג על הקרח עם שלל דמויות שטח מחופשות, מגוון פעילויות לכל המשפחה הכוללות מתקני אקסטרים, מפגש עם הפינגווין- סמל  ההיכל שישמח להצטלם עם המחליקים, בין המתחפשים שיתייגו את ההיכל יוגרלו כרטיסי כניסה חינם.

Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון (סמוך למתחמי 'ימית 2000' ומוזאון הילדים),מציע חוויה משמחת ומבדחת במיוחד: שלל דמויות שטח, מגוון פעילויות לכל המשפחה כולל מתקני אקסטרים כמו קיר טיפוס, שור זועם ועוד, מצעד של תחפושות על הקרח ושפע של אטרקציות – שמח על הקרח!

במסגרת הקרנבל, שיתקיים בין 04-06.03.14 בין השעות 23:00-10:00 בהיכלשלל דמויות שטח מחופשות, הגרלה בין המתייגים את היכל הקרח בתמונות פורים ממשטח החלקה. בנוסף לכך תוכלו ליהנות מחגיגה על הקרח עם  הזדמנות להצטלם עם פינגי – בובת הפינגווין של ההיכל, שתעבור בין המחליקים ותשמח להצטלם.

04-06.03.14 בין השעות 23:00-10:00 בהיכל הקרח חולון

יום שישי ב05.03 החל מ11:00 .

מתחם Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל הוקם בהשקעה של 15 מיליון  על ידי משקיעים יהודים מחו"ל, במטרה למקם את ישראל על מפתספורט החורף הבינלאומית. כיום משמש המקום מרכז האימונים של קבוצות הוקי ישראליות, שבעבר נאלצו לצאת לאימונים בחו"ל או להרחיק לגבול הצפוןומחליקים אמנותיים המתאמנים לקראת אולימפיאדת החורף. במקום מופעל בית קפה עם כיבוד קל ושתייה חמהוחנות הציודהמקצועי הראשונה בישראלשמציגה את הבשורות והאביזרים המקצועיים לענפי ההוקי והחלקה על הקרח. בהגעה למתחם מומלץ להצטייד בגרביים ובגד עם שרוול ארוך. נעליים, קסדה ומגנים מסופקים על ידי המתחם (קסדה חובה עד גיל 10). הטבות למגוון ארגונים חברות וגופים,למחזיקי כרטיסי אשראי ישראכרט לאומי קארד וויזה כאל.

P עלות כניסה (45 דקות)  65  בלבד

כולל אספקת קסדה ונעלייםחובה גרביים (ניתן לרכוש במקום)

Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון

פרטים נוספים באתר המתחם: www.icepeaks.co.il או בפייסבוק"Ice Peaks"

לפרטים בנוגע לקבוצות מאורגנות, הפקת אירועים, רכישת כרטיסים ומנויים: 03-5323008