פריגת EXTRa משקה חדש

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
פריגת EXTRa שחקן חדש בשוק המשקאות הקלים: סדרת משקאות במגוון טעמים המכילים מעל 90% פרי, בבקבוק-פחית חדשני לסגירה חוזרת.

פריגת, המתמחה בייצור מיצים איכותיים המכילים פרי טבעי, מציגה סדרת משקאות חדשה, ראשונה מסוגה בשוק המשקאות בישראל "פריגת EXTRA". המשקאות בסדרה עשירים בפרי, (בין 91-99% פרי) ללא סוכר מוסף וללא חומרים משמרים.

סדרת "פריגת EXTRA", מבוססת על מיצי פירות נפלאים במרקם טבעי, עשיר ומפנק וכוללת מגוון טעמים ובהם: אננס, מנגו, אננס-פסיפלורה ומיקס פירות טרופיים, ללא סוכר מוסף.

הסדרה החדשה תוצע בבקבוק-פחית אישי ומעוצב המאפשר סגירה לשימוש חוזר, פיתוח ראשון מסוגו בעולם ובלעדי לפריגת.

לצד המשקאות הקיימים בשוק שמכילים סוכר מוסף, ואלו שנסחטים מפירות הדר ומכילים 100% מיץ הדרים, פריגת EXTRA מחדשת את קטגוריית המיצים והמשקאות הקלים- ומשיקה סדרת מיצים כאשר כל המתיקות שבהם מגיעה מהפרי בלבד.

משה ביטון, סמנכ"ל השיווק של "פריגת", מוסר:

"בעקבות המגמות והטרנדים המשתנים בעולם המשקאות, ולאחר הקשבה רבה לצרכנים שלנו, אנו שמחים לרגש ולהפתיע עם סדרת מיצים חדשנית וטעימה. לצד סדרות המשקאות הקלים של פריגת, נטולי חומרים משמרים וצבעי מאכל, אנו גאים להביא בשורה חדשנית לשוק המשקאות הקלים, ולספק לצרכנים שלנו חווית שתייה מפנקת טעימה, המבוססת כולה על איכותם של הפירות. כדי להשיג את הטעם המושלם ולספק ללקוח חוויית שתייה יוצאת דופן, פיתחנו במשך למעלה משלוש שנים סדרה של מיצים מפירות איכותיים שנבחרו בקפידה. כמו כן, פיתחנו גם אריזה אישית, חדשנית ומעוצבת המאפשרת הנאה מהמשקה וגם ניתנת לשימוש חוזר".

פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים.

• ניתן להשיג את המשקאות מסדרת פריגת EXTRA בפחיות 420 מ"ל במקררים בנקודות המכירה כגון חנויות נוחות, פיצוציות, מזון מהיר, OTG.
• המוצר משווק במחירים משתנים אותם קובעים הקמעונאים.

אודות "פריגת"
"פריגת" המתמחה בייצור מיצים מבוססי פרי טבעיים ואיכותיים החלה את דרכה בשנת 1942 בקיבוץ גבעת חיים שבעמק חפר, ומאז הפכה לחברה המובילה בשוק המשקאות מבוססי פרי. החברה מגדירה מדיניות של איכות בלתי מתפשרת המיושמת בכל שלב ושלב: בתהליכי מיון הפרי, הסחיטה, הייצור וההפצה.
הידע והניסיון שפריגת צברה במשך השנים, בשילוב של טכנולוגיות מתקדמות, עמידה בסטנדרטים גבוהים של איכות המוצרים וחדשנות המתמדת, הפכו את פריגת למותג משקאות הפרי המוביל בישראל.