קמפיין "את מי שאת" בשילוב עם אחת מתשע למניעת סרטן השד

כתבתה של קרן שלי
קרדיט תמונות: יח״צ וקרן שלי

הסלוגן שלנו, קודם כל "את". לקמפיין ״את מי שאת״ להעלת המודעות לסרטן השד בשיתוף עם עמותת אחת מתשע, נרתמו נשות חברה ושחקניות תיאטורון למען מטרה נעלה והשתתפו בבוקר צילומים לקמפיין.


בעולם של ימינו, בו הצורך למושלמות שולט ברחובות ובפרסומות, בו גדול או קטן מידי הפכו לשמות גנאי, החליטה הרשת לשים את הספוט על נשים אמתיות, בקמפיין שבמרכזו ההצהרה "את-מי שאת" המקדש את הצורך להציג את יופיו של הגוף הנשי האמיתי- כפי שהוא בלי כל קשר לגיל, מידה או צבע.


הקמפיין נערך בשיתוף עמותת "אחת מתשע" ומטרתו היא לתרום להעלאת המודעות לסרטן השד, כשכל אחת תוכל להזדהות עם הקמפיין, בעוד המחלה הפכה למחלה שסובבת את כולנו.
מאות נשים עוברות בחנויות רשת "את" מדי יום וחשיפת המידע על חשיבות הגילוי המוקדם מובא כשירות לציבור.
כיום אחוזי הריפוי עומדים על 92% הצלחה בזכות גילוי מוקדם והרשת שמה לעצמה כמטרה להפיץ את המידע לכמה שיותר נשים.
בנוסף ניתן למצוא ברשת מוצרים רבים כגון פרוטזות, חזיות ובגדי ים מותאמים לנשים שעברו כריתת שד.

במסגרת שיתוף הפעולה הרשת החליטה לתרום את ההכנסות ממכירת מוצר משלים לטובת עמותת "אחת מתשע".
בקמפיין פורץ הדרך המוקדש כולו לתרומה ולקידום להעלאת המודעות לסרטן השד, לקחו חלק נשים מובילות דעת קהל ונשות תקשורת שונות וחשפו עצמן מול המצלמות לטובת מטרה נעלה זו.

חנויות הרשת: הרשת מונה 14 חנויות הפזורות ברחבי הארץ מנתיבות בדרום ועד רעננה באזור השרון, בשנת 2015 עתידות להיפתח שתי חנויות נוספות.
כמו כן ישנה חנות אינטרנטית לקניות און ליין מכל מקום בארץ.

MAREI MEILI – מותג ותיק ברשת "את" לבני נשים. במותג זה ניתן למצוא חזיות, תחתונים ובגדי ים לכל הגילאים ובכל הסגנונות. קולקציה רחבה הנותנת מענה לכל צורך.
קולקציית קיץ 2015 מאופיינת בדגמים פרחוניים וצבעוניים בגווני קיץ – קולקצייה קייצית במיוחד ומיוחדת במינה.

CTM- מותג הלבשת שינה צרפתי בעיצוב ואיכות אירופאית. הקולקציה מאופיינת בפיג'מות 100% כותנה, הדפסים צעירים, וצבעים אופנתיים.

VVS – מותג הבוטיק של רשת "את" לבני נשים. נשיות, סקסיות וחושניות הם הקווים הבולטים בקולקציה. מותג זה מתאים למי שמחפשת את השונה, המיוחד והיוקרתי.