רנואר קולקציית קיץ 2016

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: אלירן אביטל וח״צ

חברת האופנה המובילה רנואר השיקה אמש את תצוגת האופנה, קולקציית קיץ Resort לשנת 2016 שמאופיינת בצבעים חמים אדום על כל גווניו, צהוב לימון וחרצית, כחול רויאל וכחול נייבי, צבעים נחשקים ואקזוטיים שמסמלים את הימים החמים הבאים עלינו לטובה וכמובן שאי אפשר לפתוח את הקיץ ללא הצבע הלבן שמסמל את בוא האביב, טוהר פריחה והתחדשות. בתצוגה הנוכחית ניתן לראות גזרות של שמלות, אוברולים וחולצות באלמנטים של וולנים במראה סקסי וחושפני בגוונים עזים שמשדרים תשוקה

image

לצד גזרות של חליפות שמורכבות מחצאיות וג׳קטים בגזרה מחויטת שמתאימה למקום העבודה או מסיבות קוקטייל קלאסיות. בקולקציית הגברים אפשר להבחין בגזרות מחויטות של מכנסי ברמודה תפורים בקפידה שנלבשים עם ג׳קט מחויט ולהשלים את ההופעה עם חולצת טי שארט מדליקה בגוונים תואמים הופעה מכובדת למכביר שמשלבת אלגנטיות עוצמה ומראה ספוטיבי כאחד או מכנסים ארוכים במגוון אורכים בגזרה צרה לצד גזרות רחבות שמשרות חופש ונוחות. רנואר הפליגה בדמיונה ומציגה תצוגה בהשראת עולמות התוכן הלקוחים מהתרבות הלטינית.

קרדיט צילום: אלירן אביטל
קרדיט צילום: אלירן אביטל

מצעד הסלבריטאים שבאו לצפות בדגמי האביב קיץ של רנואר:  אוולין הגואל, יעל גולדמן, עפר שכטר, איתי תורג'מן, הילה סעדה, מאיה ורטהיימר, מור סילבר, ליאור רז, גיא גיאור ולירן כוהנר, אורנה בנאי, רונית יודקביץ,  אנחל בוני, להקת היי פאייב, עומר ברנע ואחיו רום ברנע עם בת זוגתו מי-רן מנקס, גם כוכבי "האח הגדול" קוקו, גיל אלמוג, תמר שילה ודנה זרמון.

קרדיט צילום: אלירן אביטל
קרדיט צילום: אלירן אביטל

טווח מחירים:
טופים: 99-279 ₪
שמלות: 199-349 ₪
אוברולים: 349
מכנסיים וחצאיות: 179-249 ₪
נעליים: 249 ₪

טווח מידות:
נשים: XS-L
גברים: y-XL

אודות קבוצת רנואר: קבוצת רנואר נמצאת בבעלות יוסי ברוש ואלי ברקוביץ ומנכ"ל הקבוצה הוא סרג' דרעי. הקבוצה מפעילה את רשת החנויות אשר מונה כיום למעלה ממאה ושמונים סניפים לאופנת נשים וגברים בפריסה ארצית. כמו כן, מפעילה הקבוצה את המותג הישראלי TWENTYFOURSEVEN, אשר רשת החנויות שלו מונה כיום למעלה משלושים סניפים בפריסה ארצית.