״אריא״ גן אירועים קסום בשוהם, קומפלקס ענק שמשתרע על 12 דונם

כתבתה של קרן שלי

צילום: מייקל פלדמן ויח״צ
"אריא", הממוקמת בלב מתחם היי פארק המתפתח בשוהם, הנה הזדמנות יוצאת דופן לקיים אירועים בקומפלקס ענק שגודלו 12 דונם ולצדו 15 דונם של אזור חניה. כבר בכניסה לארנה מתוכננת כניסה נשגבת, דרך שער מרשים המצופה בזהב המתנשא לגובה 15מ'. השער מוביל את האורחים לתוך 4000 מ"ר של גני אמפי מתורבתים לצד 3200 מ"ר של היעל ההחלטה המפתיעה לפתוח את אולם האירועים הענק בהשקעה של מיליוני שקלים.
דווקא בשוהם הוא אומר: "אנחנו מאמינים ואוהבים להפריח את השממה ומצפים החל מיוני הקרוב לבין 500 – 1000 איש שיבואו כל יום למקום. חוץ מזה, עד שאתה לא לוקח ריזיקה בחיים אתה לא מגיע לאן שאתה רוצה". לגבי שוהם ספציפית הוא מוסיף: "חיפשנו לוקיישן ובחרנו בשוהם מכמה סיבות. גם החיבור בין הכבישים, 20 קילומטר מת"א או מירושלים, וגם העובדה שאין עוד אולמות לאירועים גדולים בשוהם".כלי אירועים, אשר תוכננו ובוצעו על ידי המעצב הבינלאומי שוקי בגים. האולם טובל בגנים, צמחיה עשירה בריכת מים שמפרידה בין 2 האולמות, בנוי במיטב סדרי אבטחה והאיכות בהשקעה כוללת של 60 מליון ש״ח.

image

״אריא״ היא הגשמת חלומם של משפחת מרדכי האחים אלי וניסו שחברו לבן דודם דוד מרדכי, אנשי חזון בעלי יוזמה בלתי נלאת שדבקו ברעיון והגשימו את חזונם וחלומם הגדול.

image

נבחר להוביל את הפן הקולינרי של מתחם אריא – ארנת האירועים היחידה מסוגה בישראל, שתיפתח ביוני 2015 בשוהם.
זיגדון, זוכה מדליות ארד וכסף בתחרויות בישול בינלאומיות, היה השף של מסעדת מלון Schlossfuschel – 3 כוכבי מישלן והוא בעל ניסיון עשיר בניהול וייעוץ קולינרי למסעדות ובתי מלון בישראל ובניו יורק

השף אלי זיגדון נבחר בימים אלה לכהן כשף מתחם אריא בשוהם. מתחם אריא הוא ארנת האירועים היחידה מסוגה בישראל והיא תיפתח לאירועים לקהל הרחב בחודש יוני הקרוב.
אלי זיגדון: "המטרה שלי היא לקחת את הידע והמקצועיות שלי ולהציע רמה קולינרית גבוהה יותר מהסטנדרט בשאיפה להציע מנות ברמת גורמה לאורחי המתחם, תוך שימוש בחומרי הגלם הטובים, המיוחדים והמפתיעים ביותר. המטבח ישלב סגנונות שונים של המטבח הישראלי: מנות אירופאית לצד מנות מרוקאיות אותנטיות, מנות בוכריות לצד מנות אמריקאיות קלאסיות וכדומה".