״סיפורי בדים״ ב-yes השקת סידרה של מוטי רייף

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום רפי דלויה וקרן שלי
השקת הסידרה ב-yes "סיפורי בדים"- לקראת שבוע האופנה עושים שלום 2017 בחסות מנור גינדי. מי דרך על השטיח הכחול – גלית גוטמן, אורנה דץ, קרן מור, דורית פרנקפורט, דודו בראור, טהוניה רובל ועוד רבים וטובים.
image
הסידרה תיעודית חדשה הנכנסת אל מאחורי הקלעים של תעשיית האופנה הישראלית, על כל רבדיה, יצריה ואנשי תעשיית האופנה בישראל

image

במשך השנתיים האחרונות, עקבה הבמאית עידית אברהמי (״העיתונאים״) אחר מספר מעצבים בולטים וכן אחר מפיק האופנה מוטי רייפ בהכנות לקראת שבוע האופנה הישראלי.
כך אנו מקבלים תמונה מורכבת ומפתיעה על חייהם ועבודתם של מעצבי אופנה ישראלים בולטים כמו המעצבת והתעשיינית דורין פרקנפורט, המעצבות הוותיקות טובהל'ה ובִתהּ נעמה חסין והמעצבים הצעירים והמבטיחים לארה רוסנובסקי והֵד מיינר.
כל זאת במקביל למעקב אינטנסיבי אחר עבודתם רוויית היצרים של רייפ ואנשיו: על רקע גל הטרור המתחולל בישראל, בליבו של אתר בנייה, מנסה רייפ לגרום לבלתי-אפשרי לקרות – להביא לגמר את – שבוע האופנה הישראלי.
באמצעות מעקב רווי סצינות דוקומנטריות, ועם שלל הופעות אורח של אנשי מפתח מקרב תעשיית האופנה – עיתונאים, אנשי יחסי ציבור, צלמים ודוגמניות – מציגה הסדרה את התעשייה הזוהרת-כביכול, תעשייה שנמצאת כל העת במאבק ונאלצת להתנהל במציאות יומיומית מורכבת של הישרדות ומצוקה כלכלית.
את הסדרה יצרו עבור yes דוקו הבמאית עידית אברהמי והמפיקה אילנית באומן ("תקופת מבחן"). הסדרה בת 6 פרקים ותשודר החל מה-23/11 בyes דוקו וב-yesVOD.
מפיקים- אילנית באומן וענב שנהר, שנהר הפקות . )ישראל, 2016)