״קליל״ משיקה חידושים בתחום האלומיניום והחלונות

משיקה כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
חברת "קליל" שהינה החברה המובילה בישראל בתעשיית האלומיניום והחלונות המעוצבים בישראל מציגה חידושים ופיתוחים חדשים :

סידרה חדשה של חלונות בעיצוב בלגי המעוצבים בקוים דקים ועדינים במיוחד המיועדים לבנייה אורבנית עכשווית.


הסדרה הבלגית החדשה מעוצבת בקווים דקים ועדינים במיוחד וכוללת מגוון עצום של דוגמאות מיוחדות ואפשרויות חלוקה בין חלונות קבועים לכנפיים על ציר, בהתאם לצרכים.
פיתוח זה, המהווה חלופה אמיתית לפרופיל בלגי מברזל, נועד במיוחד לבנייה האורבנית העכשווית.

"קליל נוף" – הטרנד האחרון בתחום ובהתאם למגמות העכשוויות בתחום עיצוב הבית .

"קליל נוף" הינו משפחת מוצרים יוקרתית למפתחים גדולים בעיצוב עדין ונקי במיוחד, בהתאם למגמה העיצובית השולטת כיום – מערכות שיש בהן מינימום אלומיניום ומקסימום זיגוג, בשילוב זכוכיות מתקדמות עם בידוד תרמי, בידוד אקוסטי, חסימת קרינה.

מערכת "קליל נוף" הינה פיתוח טכנולוגי מתקדם המאפשר לבני הבית לתפעל בקלות דלתות ההזזה כבדות במיוחד.

״קליל קונטרול" – הפתרון המושלם למזג האויר !
חיישנים המנהלים את תנועת התריס בעצמאות מלאה עפ"י תנאי מזג האויר והסביבה (רוח / גשם /סופות ):
משפחת מוצרים "קליל קונטרול" כוללת מגוון מוצרים טכנולוגים החל ממנוע סטנדרטי- המופעל ע"י מתג קיר, דרך שונים מנועי רדיו בתקשורת אלחוטית המופעלים על ידי שלט רחוק שולחני, נייד, במחזיק המפתחות, וכלה בחיבור המנועים והפעלתם דרך המחשב או הטלפון הנייד המתקדם בכל מקום בכדור הארץ.
בנוסף, הטכנולוגיה מאפשרת הפעלה מבוקרת לפי ימים ושעות קבועים מראש, הפעלה מקובצת של קבוצת פתחים מוגדרים מראש, או הפעלה ע"י חיישני אור, או רוח, או טמפרטורה.

קליל נותנת את הפתרונות האולטימטיביים לכל חלון או דלת בכל גודל בנראות, שקיפות מירבית, פרופילים, בידוד אקוסטי משופר, סינון אנרגטי בשילוב בידוד תרמי משופר וחיסון הזכוכית, תוספת ההופכת כל זכוכית לבטיחותית המחזק אותה נגד שבר מהתחממות מדורגת  והתקררות מהירה של הזכוכית.

זכוכית חלבית, זכוכית אור נטש זכוכית קלינוקס, זכוכית עם צביעה קרמית. זכוכית עם הדפס קרמי דיגיטלי. זכוכית צבעונית, תריס סיתרין ידני, דלתות פנים.