פסטה ללא גלוטן EXPLOR CUISINE

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ ולבנה רייזר

מהפכה בתחום קטגורית הפסטה היבשה בישראל: פסטה בריאה, ללא גלוטן, כשרה גם לפסח, מיוצרת מקיטניות: עדשים, חומוס, שעועית ואורז, עשירה בברזל וסיבים תזונתיים ומה אפשר לבקש עוד?

image

יבואנית המזון אופאל אינטרנשיונל משיקה בישראל את מותג הפסטה הבינלאומי 'אקספלור קוזין' – EXPLORE CUISINE המיוצר באיטליה ומציע סדרת פסטות טבעיות, אורגניות ונטולות גלוטן

זכינו להתארח בביתו של השף פול אוסנהיים, שכידוע נחשב לשף של האלפיון העליון, לארוחה איטלקית משכרת באוירה כפרית עם נוף פסטורלי של הטבע בהתגלמותו. ארוחת פסטה של המותג EXPLOR CUISINE בטעם בלתי נשכח של טעמים מיוחדים שטרם נראו בארץ, שילוב של פסטות בטעם וצבע. טעמנו פסטות בטעם עדשים כתומות ברטבים של שמנת אכן שילוב מנצח, לזניה מוקרמת בגבינות עם טעם של עוד, פסטה צינורות ברוטב אדום משגע ועוד שילובים רבים עם טעמים שהולכים איתך לאורך כל היום.  יש לציין שהפסטה בדרגת קושי אלדנטה כמו באיטליה וזה כמובן מוסיף לטעם. בתור סל הביכורים הראשון שזכה לטעום את הפסטה המדהימה, הוקסמתי התאהבתי וממליצה בחום.

image

איציק קול, מנכ"ל ובעלים של חברת אופאל אינטרנשיונל: "אין ספק כי מוצרי הפסטה של המותג EXPLORE CUISINE ישדרגו את קטגוריית הפסטה היבשה בישראל.

הפסטות של EXPLORE CUISINE נמכרות בכל הרשתות המובילות בעולם ואנו צופים כי מחזור המכירות עד סוף 2016 יעמוד על 25 מליון דולר"

החדרת המותג תעשה במספר שלבים: בשלב הראשון משיקה החברה סידרה של 6 מוצרי פסטה אורגנים עשויים מקטניות אורגניות (עדשים, סוגי שעועית ואורז שונים) ונטולי גלוטן. כל המוצרים מכילים כמות חלבונים גבוהה ועשירים בסיבים תזונתיים. כאמור, המוצרים מיוצרים ממרכיבים טבעיים ואורגניים ההופכים אותם למתאימים לקהל השוחר אורך חיים בריא, כמו גם לחולי צליאק וטבעונים.

image

הפסטות של אקספלור קוזין ((EXPLORE CUISNE מיוצרות במפעל, מולינו אנדריאני אס.אר.ויה, באיטליה שהוא אחד מאתרי הייצור המובילים לייצור מוצרים ללא גלוטן.

סוגי הפסטות החדשות :
– אטריות 'ספגטי' אורגניות על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן
– אטריות 'ספגטי' אורגניות ' על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן
– אטריות 'פנה' אורגניות על בסיס קמח עדשים אדומות ללא גלוטן
– אטריות 'פנה' אורגניות על בסיס קמח עדשים ירוקות ללא גלוטן
– אטריות 'פוזילי' אורגניות על בסיס קמח חומוס ללא גלוטן
– דפי 'לזניה' אורגניים על בסיס קמח עדשים ירוקות ללא גלוטן

לדברי איציק קול, מנכ"ל ובעלים של חברת אופאל אינטרנשיונל: "אנו שמחים להשיק בישראל את המותג 'אקספלור קוזין', המצליח בכל העולם ולהביא את בשורת הפסטה הבריאה והטעימה גם לישראל. "הפסטות של 'אקספלור קוזין' מהוות אבן דרך בתחום מוצרי מזון בעלי מקדמי בריאות בהיותם מיוצרים מקטניות אורגניות עמוסות בחלבון וללא גלוטן".

image

עוד מוסיף קול ואומר כי "למרות שמדובר במוצר המתאים לחולי צליאק היות והוא 100% נטול גלוטן, מטרתינו היא לחולל מהפיכה בקניית מוצרי פסטה יבשה בישראל.

כל המוצרים כשרים לפסח (כל השנה)
כשר בד"צ בית יוסף ורבנות ראשית
מחיר לצרכן : 13.90 – 12.90 שקלים
ניתן להשיג בכל רשתות השיווק המובחרות, חנויות טבע וחנויות בריאות

חברת אופל ש.י אינטרנשיונל בע"מ מתמחה ביבוא מוצרי מזון לישראל וארה"ב ספקית עיקרית של מספר רשתות בארץ ובחו"ל תחת מותג פרטי פעילה בתחום המזון משנת 1997.