BIG FASHION אשדוד

כתבתה של קרן שלי

תמונות קרדיט יח״צ וסילבי גולן.

מרכז BIG FASHION אשדוד, אשר נבנה על קרקע בבעלות ביג, הממוקם בכניסה הדרומית של העיר אשדוד, על דרך מנחם בגין, בסמוך לתחנת הרכבת. המרכז החדש מישתרע על פני 60 דונם, מתוכם 30,000 מ"ר שטחי מסחר שנבנו מעל חניון תת קרקעי ועיילי, הכולל 2000 מקומות חנייה בחינם. מיקומו האסטרטגי של BIG FASHION אשדוד מיועד לתת מענה כמרכז בילוי וקניות לכמיליון צרכנים פוטנציאליים ברדיוס של 30-40 ק"מ, לרבות כרבע מליון תושבי אשדוד, שהיא העיר החמישית בגודלה בישראל.

image

הקונספט של BIG FASHION אשדוד מבוסס על המגמות העדכניות ביותר בתחום מרכזי הקניות  ומתחמי ה LIFE STYLE  בעולם. BIG FASHION אשדוד תוכנן על ידי משרד האדריכלים משה צור, כמרכז עיר עם שדרות רחוב אובניות פתוחות ומעוצבות, המאופיינת בתמהיל חנויות מגוון בדגש על אופנה, ולייף סטייל, מתחמי בילוי ומסעדות, קומפלקס בתי קולנוע, אזורי פעילות לילדים ולמשפחות, בריכות נוי אקולוגיות ושאר אטרקציות.

בהגיענו לסיור בקניון המדהים, קיבל את פנינו מנכ״ל הקניון והציג בפנינו את הקניון היפייפה שמעוצב להפליא ונותן תחושה של טיול ברחוב אמיתי שהחנויות מגוונות. חנות אופנה לצד בית מאפה, לידו שוב ביסטרו או מסעדה ושוב חנות הנעלה, תחושה של רחוב אורבני לכל דבר שמאוגד בתוך קניון. 

image

ברצונינו להודות לקפה ״ביגה״, אשר אירח אותנו אחר כבוד, בארוחת בראנץ מכל טוב, החל בסלטים טעימים, סלט ירקות, סלט יווני עם גבינה בולגרית, סלט איכרים עם ביצים אנשובי וחמוציות, סלט גבינת חלומי חם, מיני מאפים, ריזוטו פטריות, מיני פסטות ורביולי מלווה עם לחם הבית וכמובן משקאות, החל במיצים סחוטים טבעיים שנסחטים במקום ועד פינוקי קפה, שוקו חם וקר, מילקשייק ומה נבקש עוד?

יש לציין שהשרות היה מהיר ואדיב ביותר, בזכות שרית המלצרית, שנתנה הרגשת רוגע ונוחות. המסעדה מומלצת בחום וכדאי להגיע ולהנות מהטעמים והרחות.