Bompani מציע מקרר בעיצוב רטרו בצבע הלוהט אדום אש

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ

הרטרו הכי לוהט וטרנדי שיש!
המותג האיטלקי – Bompani מציע מקרר בעיצוב רטרו בצבע הלוהט של עולם העיצוב: אדום אש

מותג העיצוב האיטלקי הנודע Bompani שנודע בזכות מוצרי החשמל הטובים והמעוצבים מהמובילים בעולם בעיצוב, מציע מקרר בסגנון רטרו, בצבע אדום.
הצבע האדום נחשב לצבע של תעוזה, חיים ותשוקה ומקרר אדום באווירה נוסטלגית יכניס עניין למטבח ויעורר את התיאבון של הבשלנים והסועדים כאחד

סדרת מקררי רטרו של מותג BOMPANI האיטלקי מציעה מקרר בעיצוב נוסטלגי בצבע אדום-אש. בדרך כלל, מקררים מגיעים בצבעים שגרתיים כמו לבן או כסוף, והכנסה של מקרר בצבע ייחודי למטבח יוצרת עניין מיידי. בנוסף, הצבע האדום הוא צבע משמעותי מאוד בעולם העיצוב בזכות הדומיננטיות שלו והמסרים שהוא מעביר – דרמה, תעוזה ותשוקה. בחירת פריטים בצבע אדום לוהט למטבח, ובראשם מקרר (מוצר החשמל המרכזי בכל מטבח) מתקבל מראה מיוחד ומסקרן ונוצרת אווירה שתעורר את התיאבון של הסועדים ואת התשוקה לבישול של הבשלנים.

מפרט המקרר בסדרת RETRO 70:
מידות: רוחב 70 ס"מ, עומק 71 ס"מ, גובה 188 ס"מ., נפח מקרר: 415 ליטר, דירוג אנרגטי, טכנולוגיה NO FROST
עיצוב פנימי: ממשק פיקוד ותאורת לד פנימית, מדפי זכוכית מחוסמת עם טבעות כרום, מדף ייעודי לבקבוקים, מגירת קרח, רגלים קדמיות מתכוונות, תא הקפאה תחתון, תאי אחסון לפלסטיק שקוף, ניקוי ותחזוקה: מסנן אנטיבקטריאלי ומערכת היגיינה מונעת ריחות, פנים המקרר קל לניקוי, למקרר מערכת הפשרה אוטומטית.
מחיר: 12,900 שקלים – להשיג בצבעים אדום, שמנת ושחור גרפיט.

חברת BOMPANI נוסדה ב 1954 באיטליה כחברה לייצור תנורי אפיה. לאורך השנים התבססה החברה כאחת מהחברות הוותיקות והמובילות באירופה לייצור מוצרי חשמל בקו הלבן. השילוב של העיצוב האיטלקי הקלאסי לצד טכנולוגיית האמנות העכשווית מובילה את החברה לייצר ולשווק קו מוצרים שנודע בתשומת הלב לפרטים הקטנים והקווים הפשוטים בסגנון נקי ואלגנטי. מוצרי החברה מיוצרים באיטליה תחת פיקוח מחמיר ועמידה בכל התקנים המחמירים בעולם. חברת Bompanai משווקת את מוצריה לעשרות מדינות ברחבי העולם, למרות התחרות הקשה עומדת החברה ביעדיה השיווקיים בזכות שמירה על איכות מוצריה והעיצוב הבומפני הייחודי שלה.

את מוצרי המותג BOMPANI ניתן להשיג בישראל בכ- 100 נקודות מכירה ביניהם רשת ביג אלקטריק, אבי סופר , סמגל ובחנויות החשמל המובחרות ברחבי הארץ.
BOMPANI
רח' המסגר 4 רעננה
טלפון – 09-8989671