Emaze חברת הסטארטאפ משיקה את הדור הבא של המצגות

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ
חברת הסטארט-אפ הישראלית emaze קוראת תיגר על Power Point ומשיקה את הדור הבא של המצגות:
לראשונה: כלי אוטומציה מתקדם המאפשר להפוך תוך שניות את מצגת הפאוור-פוינט לפרזנטציה מעוצבת, מותאמת תוכן
מוטי ניסני, מנכ"ל emzae: בעולם שבו נוצרים 30 מיליון מצגות מדי יום, אנו שואפים להיות ה – wix של עולם המצגות ולהוביל את השוק בשנים הקרובות".

הסיטואציה מוכרת לכל שנדרש אי פעם להציג מול קהל: בניית מצגת מעוצבת, שתרשים את הנוכחים ותעביר את המסר בצורה מרשימה. אך התבניות הקיימות ב – Power Point אינן מצליחות לספק מענה עם מגוון מצומצם ובנאלי.
חברת הסטארט-אפ הישראלית emaze מספקת פתרון לכך עם כלי ה – Automze, המאפשרת למשתמש להפוך את מצגת ה- Power Point לפרזנטציה מושקעת ומעוצבת – תוך שניות. המערכת, המבוססת על אלוגריתמים מתקדמים של BigData ו – Machine Learning, סורקת את התכנים והתמונות במצגת הקיימת ומציעה מגוון רחב של תבניות מעוצבות המותאמות אישית לתוכן ולאופי המשתמש. בצורה כזו, יכול כל אחד להציג פרזנטציה מעוצבת, מושקעת, מדהימה ביופייה – ללא צורך בידע מוקדם בעיצוב ובכל תוך שניות ספורות.
ה – Automaze, הדור הבא של טכנולוגיית המצגות מאפשרת הוספת פיצ'רים שונים, קטעי ווידאו, מעברים מדליקים וסוחפים, עיצובי תלת-מימד ואלמנטים נוספים וכך להוביל את המשתתפים דרך מסע ויזואלי מרתק, המאפשר לספר את הסיפור של עולמות נרטיביים שונים .
כמו כן, המצגות החדשות ניתנות לשיתוף בקלות ברשתות החברתיות וכך להפוך לכלי שיווקי לכל דבר. ניתן לקבל ניתוחים שונים לגבי היקף הצפיות במצגת ברשת, מאין הגיעו ופילוחים שונים בהתאם לצורכי המשתמש.
כיצד זה עובד?

image
המשתמש נכנס ל – emaze.com באתר האינטרנט ומעלה את מצגת Power Point קיימת. המערכת סורקת את המצגת ואת התכנים ובהתאם מציעה למשתמש תבניות שונות המותאמות במיוחד לפי התוכן של המצגת. המשתמש בוחר את התבנית המועדפת ותוך שניות, התבנית "מולבשת" על המצגת הקיימת והמשתמש מקבל מצגת מעוצבת ומרהיבה.
מוטי ניסני, מייסד ומנכ"ל emze, מסר כי "כולנו נדרשים להציג מול קהל – סטודנטים, משקיעים, לקוחות פוטנציאליים ועוד ומבלים שעות וימים בעיצוב המצגת שתעביר את המסר ותעשה את הרושם הנכון. אך במצב הקיים נוצר פעם בין התבניות הדלות ש – Power Point מציעה לבין התוכן שאנו יוצרים ו – emaze מגשרת על הפער הזה עם פלטפורמה המאפשרת לכל אחד תוך שניות לבחור ולעצב מחדש את מצגת ה –
Power Point לפרזנטציה בעיצוב מדהים, המעבירה חווית משתמש של storytelling לפי האופי של המשתמש ופיצ'רים דינמיים המתאימים למציאות כיום. כל זאת ללא שום ידע בעיצוב ותוך שניות פורות. בעולם שבו נוצרים 30 מיליון מצגות מדי יום, אנו שואפים להיות ה – wix של עולם המצגות ולהוביל את השוק בשנים הקרובות".
השימוש ב emaze הוא חינמי עם יכולת שדרוג למשתמשים מתקדמים תמורת 9 דולר לחודש או מנוי עסקי תמורת 14 דולר בחודש.