LemonGuru לגאורגיה עם מיכל אנסקי

כתבתה של קרן שלי

מיכל אנסקי מציגה את מסעות החוויה האקסקלוסיבים לגאורגיה בהובלת חברת התיירות החדשה שלה,LemonGuru
חברת התיירות האקסקלוסיבית החדשה LemonGuru, מאחוריה עומדת הגסטרונומית ויזמית הלייף סטייל מיכל אנסקי, ערכה אירוע חגיגי, (ד'), במסעדת אחד העם אחד בת"א שבבעלותה, במסגרתו הציגה את קונספט טיולי החוויה של החברה ברחבי העולם, תוך התמקדות במסעות החוויה יוצאי הדופן שנערכים בגאורגיה. האירוע נערך בשיתוף שגרירות גאורגיה בישראל.
באירוע השתתפו מיכל אנסקי, דורון חדד מנכ"ל החברה, אלי אילדיס, אודי סהר (נטורופת והרבליסט קליני), שגריר גאורגיה בישראל, מר פאטה קלנדזה, וממלא מקום השגריר, מר ניק רבזישווילי.
אנסקי, אשר בוחרת את המסעות ואת הטאלנטים המובילים בתחומם שלLemonGuru בהשראת חוויותיה האישיות וניסיונה העשיר בעולם, החליטה להקים את החברה ולהנגיש את החוויה הייחודית לכל מי שמבקש לצאת למסע של פעם בחיים. הערב כולו הוקדש לגאורגיה, וכלל ארוחת ערב עם אוכל ושתייה מן המטבח המקומי.
במסגרת האירוע, חשפו מיכל אנסקי, אלי אילדיס ואודי סהר את חוויותיהם ממסעות LemonGuru ואת הסיבה מדוע מצאו בגאורגיה יעד מוביל ואטרקטיבי, זאת תוך כדי הקרנת קטעי וידאו הממחישים את עוצמת החוויה.
כמו כן, שגריר גאורגיה בישראל מר פאטה קלנדזה, ציין את הקשר האמיץ ויוצא הדופן שנרקם בין המדינות, ובירך על ההזדמנות לשיתוף פעולה עם חברות תיירות בישראל בכלל ועם חברת LemonGuru בפרט שרואה בגאורגיה יעד מוביל.
LemonGuru מציעה מסעות יבשה חובקי עולם בעוד המסעות בגאורגיה מתמקדים בתחומים הבאים: מסע קולינרי מרגש אל גאורגיה הפראית עם השף אייל שני, אלי אילדיס עם מסעות High Octan (חוויות נהיגת אקסטרים) הכוללים נהיגת פורמולה, דריפטינג, רכיבת שטח ואופניים, מסע אל תווי הפנים של גאורגיה עם חתן פרס ישראל לצילום אלכס ליבק בסדנה "אחד על אחד", מסע לניקוי רעלים וחווית restart עם הנטורופת, הרבליסט קליני ומאמן היוגה אודי סהר והשקת מועדון 10 הקילומטרים במרוץ טבליסי (k 10) עם ענת הראל.
מיכל אנסקי תיארה בתשוקה רבה את חוויותיה בגאורגיה ומדוע התאהבה ושבה לבקר בה שש פעמים רק בשנה החולפת. "גאורגיה היא מערת קסמים שאי אפשר לתאר במילים את הריחות, את המראות ואת התחושות למי שלא היה שם", מוסיפה מיכל.
דורון חדד, מנכ"ל LemonGuru, הציג את מהות החברה, את מסעות התוכן יוצאי הדופן תוך התמקדות בשיתוף הפעולה ההדוק עם שגרירות גאורגיה ועל הקשר החם שנרקם בין הצדדים כשלדבריו, "הטיסה לגאורגיה עורכת שעתיים ורבע בלבד, בסופה מגיעים למדינה קטנה שהיא עולם ומלואו". חדד אמר עוד כי LemonGuru"" הוקמה מתוך תפיסת עולם שלפיה האנשים הם אלו שעושים את המסע. ומסע, בשונה מטיול, הוא הליכה לעומקם של הדברים".
מסעות הטלאנטים המובילים לגאורגיה מתחילים כבר באוקטובר הקרוב.
מסעות LemonGuru מונגשים בשני מסלולים, האחד הכולל מעטפת יוקרתית ובה העברות מהבית ברכבי VIP, כניסה לטרקלין פרטי, טיסות משודרגות/מחלקת עסקים, מלונות 5 כוכבים Deluxe קיטים מפנקים, פינוקי ספא, מסעדות גורמה ושירות קונסיירז' צמוד. המסלול השני בתעריפים אטרקטיביים הכוללים את מעטפת התוכן והחוויה בלבד ושומרים על רמת אירוח גבוהה.
מידע נוסף באתר החברה: http://lemonguru.co.il
או בטלפון: 03-9600444.

image

דורון חדד מנכל למון גורו, אלי אילדיס, מיכל אנסקי, ניק רבזישווילי ממלא מקום השגריר הגיאורגי, פאטה קלנדזה שגריר גיאורגיה ואודי סהר.

קרדיט: ניר קידר