אלמו נייצ׳ר מזון פרימיום לחיות מחמד שעושים באהבה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ

השבוע נערך באולם אירועים ריבר סייד בתל אביב. אירוע השקה מושקע של חברת אלמו נייצ׳ר מזון פרימיום לחיות מחמד, איכותי ביותר, עם ערך תזונתי גבוה, מחלקי עוף ודגים שמיועדים למאכל אדם, ללא חומר משמר וללא צבע מאכל.

גם לכלב או החתול שלך מגיע אלמו נייצ'ר – מותג מזון פרימיום לחיות מחמד שעושים באהבה, עם ערך תזונתי גבוה ואיכותי ביותר, לחתולים וגם לכלבים. מוצרי חברת "אלמו נייצ'ר" חדשניים בתחום הזנת חיות המחמד כאשר מוצריה מבוססים על חומרי גלם איכותיים וטבעיים המיוצרים מחלקי עוף ובשר מובחרים שמיועדים לצריכת אדם ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל.

image

חברת "אלמו נייצ'ר" מייצרת מזון טבעי ואיכותי לכלבים וחתולים תוך התחשבות מלאה בצרכיהם המיוחדים, כל המזונות מבוססים אך ורק על בשרים ודגים טריים ואינם מכילים קמחי בשר, מוצרי לוואי של תעשיית הבשר, חומרי טעם, ריח וצבע ושאר כימיקלים.
חברת וט מגן המתמחה בייבוא, שיווק והפצה של מותגי מזון פרימיום לחיות מחמד החלה לייבא לישראל את מותג המזון האיטלקי לכלבים וחתולים "אלמו נייצ'ר". מוצרי המזון של החברה ימכרו בחנויות לחיות מחמד ברחבי הארץ.

image

חברת "אלמו נייצ'ר" מייצרת מזון טבעי ואיכותי לכלבים וחתולים תוך התחשבות מלאה בצרכיהם המיוחדים, כל המזונות מבוססים אך ורק על בשרים ודגים טריים ואינם מכילים קמחי בשר, מוצרי לוואי של תעשיית הבשר, חומרי טעם, ריח וצבע ושאר כימיקלים.

"אלמו נייצ'ר" חוגגת 15 שנה להיווסדה, מחוייבת לטבע ולחיים על פני כדור הארץ ומקדמת פרוייקטים קהילתיים של תרומה אמיתית לבעלי החיים באמצעות פרויקט הדגל שהחברה הקימהaLmore . הפרויקט מגשים את מחוייבותה של החברה לשמירה על כבודם ואיכות חייהם של בעלי החיים דרך מיזמים בינלאומיים של תרומות, צדקה ותמיכה. החברה תורמת מזון לכלבים וחתולים במצוקה, בבתי מחסה, חיות רחוב ומספקת מעל למיליון ארוחות בשנה. פרויקט הדגל הינו פרויקט הזאבים – תמיכה מלאה במרכז הראשון להצלה והחזרה לטבע של הזאבים באירופה.

מייסד החברה פייר ג'יובאני כאפליון: "בנוגע לתזונת בעלי חיים – השילוב האופטימאלית הוא של 60% מזון רטוב ו-40% מזון יבש. הגישה שלנו כלפי אוכל לחיות מחמד היא טריות, הרכיבים מגיעים ישירות משרשרת המזון של בני האדם.

image

"דור Y נוטים יותר להאניש את בעלי החיים לעומת הדורות הקודמים ופתוחים יותר להוצאת כספית הכרוכה בכל הנוגע למזון באיכות גבוהה, במיוחד כזה המתאים לצריכת אדם.

המוצרים בסדרת אלמורה (אוהבים מזון) מבית אלמו נייצ'ר:

לג'נד – מזון בפחית לחתולים המיוצר מרכיבים טריים הראויים למאכל אדם ברמה הגבוהה ביותר. מזון טעים, קל לעיכול בעל ערכים תזונתיים גבוהים ביותר. מחיר: 5.5 ש"ח ל-70 גרם, קיימים מבצעי כמויות בחנויות.

ג'לי – מזון מאודה לחתולים 100% טבעי עשוי מרכיבים טהורים שמקורם בבשר לצריכת קדם. המזון משומר במיצים של עצמו על מנת לשמור את כל הרכיבים החיוניים לתזונה, עשיר בחלבון וויטמינים, יש בו את כל היתרונות של מזון טבעי רטוב . הג׳לי מסייע לחתולים להתפטר מכדורי צמר בקיבה.

דיילי מניו – סדרת מזון בפחיות לכלבים וחתולים המציעה מתכונים טבעיים חלוטין עבור כלבים וחתולים, עם ריכוז בשר גבוה של בין 45%-60%. עשירה במינרלי וויטמינים, ללא צבעים מלאכותיים, חומרים משמרים. המנות מבטיחות תזונה מלאה במחיר הוגן. בין מגוון הפחיות: בשר, ברוטב, מוס רך בחתיכות וחתיכות ברוטב. מחיר: 4.5 ש"ח ל-85 גרם, קיימים מבצעי כמויות בחנויות.

סינגל פרוטאין – סדרת מזון לכלבים המכילה 100% פרוטאין עשירה בסיבים, מצוינת לדיאטה. מזון רטוב לחלוטין המכיל מינרלים וויטמינים. סדרת בשר של ברווז, חזיר, עוף הודו ועגל במחיר נוח לכל כיס.