״נירולין לייף סיינס״ השקת מוצרי טיפוח פעילים

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: הדס קדמי וקרן שלי

באירוע השקה נוצץ ומושקע של חברת ״נירולין לייף סיינס״ במשרדי החברה בראשל״צ, שהתקיים השבוע לנציגי המדיה להשקת ערכות טיפוח חדשניות עם חומרים פעילים שעושות פלאים, המשווקות בימים אלו באמצעות קוסמטיקאיות ואנשי מקצוע, להבדיל ממוצרי מדף שמשווקים בשוק ללא חומרים פעילים שאותם אפשר להשיג רק אצל קוסמטיקאיות וסגל מקצועי בלבד.

image

ניר הודיס, רונן וליאור הבעלים, שעל שמם קרויה חברת ״נירולין לייף סיינס״ חברה צעירים ובעלי חזון, שמטרתם להנגיש את מוצרי החברה לקהל יעד רחב במחירים ששוים לכל כיס.
סקר שנערך ב"נירולין" בשיתוף מכון "דיאלוג", מצביע על הנתונים הבאים:
94% מהנשים בישראל בגילאי 30 ומעלה, משתמשות בתכשירי טיפוח לעור
הפנים : תכשירי לחות, סרום, פילינג עוד.
כ – 65% מהן, רוכשות את המוצרים בעלות ממוצעת של 100 שקלים בחודש
(כ – 1,200 שקלים בשנה) ומעלה.
כ – 25% מהרוכשות משקיעות בעצמן כ – 200 שקלים בחודש (כ-2,400 שקלים בשנה ) ומעלה.

image

בתום שלוש שנים של עבודה בשטח, יצרו השותפים מודל חדש של שיתוף פעולה לצרכנות נבונה.

המודל מאגד בתוכו את רוב ההשקעה הנדרשת במלאים ובאמצעים שיווקיים עבור הפעילים בשרשרת: יצרנים, סיטונאים, בעלות קליניקות ומכוני קוסמטיקה.
האיגוד הזה, מקטין למעשה את הסיכון לכל גורם פעיל בשרשרת ההפצה, מקטין את רמת ההשקעה האישית ומקטין את מקדם הרווח המינימלי המקובל, כך שהצרכנית מקבלת תמורה משמעותית בהרבה עבור הסכום שהיא מוכנה להוציא על תכשירי קוסמטיקה למיניהם.

בזכות מתווה השיתופיות של המודל, מקבלות צרכניות הקצה תכשירי טיפוח לעור הפנים, שמושקע בהם מגוון וריכוז גבוה מהמקובל של חומרים פעילים: לחות, מיצוק העור, העלמת קמטים, מתיחה וחידוש מראה העור וזאת מבלי שיוסיפו להשקעה הכספית מאומה מעבר למה שהן משקיעות בעצמן או מוכנות להוציא על עצמן היום.

כיום מציעה החברה באמצעות המודל, 3 ערכות טיפוח לעור הפנים, עם כמות תכשירים המספיקה לשנה שלמה.
כחלק מתודעת השירות של המודל ולאור הביטחון בתוצריו, ממליצה החברה לכל רוכשת פרק זמן להתנסות. היה ולא תחפוץ במוצרים, תוכל להחזירם ולקבל את כספה בחזרה (בתום 3 חודשי התנסות ).

image

מנסיון אישי שלי, שימוש בחומרים הפעילים, עושה פלאים לעור הפנים ואני יכולה להעיד שאכן יש תוצאות ושינוי לטובה במראה העור, בגמישות וקבלת עור חיוני יותר, מתוח יותר ונראה צעיר יותר ויש לציין ללא התערבות פולשנית. אישית ממליצה על המוצר בחום.