ארטה גלידריה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ
ארטה גלידריה היא גלידריה איטלקית, קטנה וביתית בנחלת בנימין. בנוסף למגוון הגלידות טבעיות, גלידות פירות העשויות מפירות טבעיים-אורגניים, גלידות ללא גלוטן, גלידות ללא תוספת סוכר ועוד – למקום יש התמחות מיוחדת בגרניטות.

image

גרניטה היא קינוח איטלקי אותנטי ובארטה מכינים גרניטות בטעמים מגוונים, עם או בלי אלכוהול: קפה, לימון, שקדים, תות, אשכוליות, אפרסק ועוד, וכן גרניטות עם אלכוהול – בליני, גרניטה שוקולד רום, זביון אמרטו, קמפרי תפוזים, שפריץ אלכוהולי ויין מוסקטו ועוד.

image
בעלי הגלידריה, הם השפים סיסי (סטפניה) ומרקו קאמורלי שהכירו בים האדום במצרים ועסקו בצלילה, נסעו יחד לתאילנד ולאינדונזיה ומשם הגיעו למילאנו נחשפו לנושא למדו והתמחו להכין  גלידה איטלקית אותנטית בארץ ממרכיבים טבעיים ואיכותיים אשר נבחרים אישית ובאופן מדוקדק . חומרי הגלם מיובאים מרחבי העולם וכמובן גם מישראל, כולל סוגים שונים של שוקולד, קקאו ופירות יבשים. כל המתכונים הינם מתכונים מקוריים של השפים. לאחר שהוכשרו באופן מקצועי במעבדות מזון לגלידה איטלקית בטוסקנה ובסיציליה.

image

בתפריט ארטה גלידריה, מגוון רחב של טעמי שוקולד – שוקולד קלאסי, שוקולד תפוז, באצ'ו מריר, סטרצ'טלה, קרם ארטה, קפה איטלקי, עוגת הדוכס, שוקולד רום ועוד. מגוון טעמי הפירות: סורבה לימון, סורבה תות, מנגו, סורבה אוכמניות, פיסטוק טבעי, סורבה תפוז ועוד. סיסי ומרקו עלו לישראל והתמקמו בתל אביב וכעת מגשימים את חלומם להקים בית לאמנות הגלידה.

image

השפים חובבי תרבות ואמנות ומארחים במקום אמנים חזותיים המציגים את יצירותיהם על קיר המרכזי של הגלידריה וכן שחקנים בקונצרט אקוסטי ומשתפים פעולה עם Pannonica – עמותה לתמיכה במוזיקאים צעירים.

ARTE אמנות הגלידה,
רחוב נחלת בנימין 11 תל אביב 055-9854868 www.arteglideria.com
11.00-23.00 שעות פתיחה: א' – ה'
13.00-23.00 שבת