יקב רימון

 

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
בלב הרי הגליל, מעל שורות ארוכות של עצי פרי מרהיבים, נמצא בוסתן רימונים עוצר נשימה, היקב ממוקם באזור התעשייה דלתון, סמוך למושב כרם בן-זימרה – אזור המזכיר את אזור הכרמים של טוסקנה באיטליה.
בלב הבוסתן ממוקם יקב יחיד מסוגו בעולם המייצר יינות מרימונים – יקב רימון, אשר החל את דרכו בשנת 2002.image

הרימון שנוצר עקב הפיתוח החדשני מאופיין בגודלו, רימון מסוג זה מגיע למשקל של קילו עד קילו וחצי, מאופיין ברמת סוכר גבוהה ובצבע ארגמני עז ביותר. סגולות אלו מאפשרות ליצור יינות איכותיים על טהרת פרי הרימון.

ובנוסף היקב מייצר תכשירי קוסמטיקה ומרפא מעולים מפרי הרימון וכמובן שוקולד על כל סוגיו משולב על טהרת הרימון. יקב זה עונה לצרכי אניני הטעם המחפשים מוצר יוקרתי, אלגנטי ויחודי הנוצר בחובו סגולות בריאות ומרפא הנשמרות, משתבחות כאשר מיץ הפרי הופך את יעודו ליין.

 

ביום שישי  14.8.15 חגג היקב את  חגיגת העשור, בארוע נוצץ רב משתתפים, ידוענים וכמובן עתונאים. כיאה לאירוע מתוקשר  היקב לבש אווירת חג, קושט בבלונים, ברים של יינות, מיצי רימונדה בבקבוקים, עמדות אוכל ושאר פינוקים והיין זרם כמים.

בנוסף נחשפנו לביקור חוויתי במרכז המבקרים: ראינו את חביות היין העשויות עץ אלון משובח השומר על טעמי היין המתיישן ומעניק ליין ארומה בטעמי וניל,שוקולד ופירות יער.

חווינו ושמענו, הרצאה בנושא מוצרי הקוסמטיקה, העשירים בסגולותיו של הרימון, לטיפוח ומרפא. המותג Pomegranate – קוסמטיקה מתקדמת – מועשרת בפרי עץ הרימון.

השקנו את יין הפרימיום "קודאלי", יין מיושן בחביות כ-10 שנים ומצטיין בטעמו המיוחד.שעות פעילות:
ימים א' – ה' בין השעות 09:00-17:00
ימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00-15:00
שבת וימי חג – סגור

יקב רימון:
מרכז המבקרים – אזור תעשייה דלתון
טלפון 04-6822325
פקס 04-6822324
דוא"ל: [email protected]

צילומים: שי פאר, יח"צ