השקת ליין פרלין הדובדבן של השוקולטיירית קרינה צ׳פלינסקי

כתבתה של קרן שלי

לקראת סיום עונת קטיף הדובדבנים במטעי עין זיוון, משיקה קרינה צ'פלינסקי השוקולטיירית הראשית של בוטיק השוקולד דה קרינה סדרה מוגבלת של מארזי פרלין הדובדבן * מארזי הסדרה יוענקו לדמויות מפתח שמהוות דוגמא להצלחה ומצוינות כל אחת בתחומה

בפרלין הדובדבן המשובח של דה קרינה, מושקעת עבודה ארוכה שמתחילה בקטיף סלקטיבי של דובדבנים מובחרים מחלקות מובחרות, שטיפתם, חליצת הגלעין, יישון הפרי במשך חודשים והרכבת הפרלין למוצר סופי. פרלין הדובדבן מיוצר במהדורה מוגבלת סה"כ כ-2000 פרלינים שימכרו אך ורק במרכז המבקרים בעין זיוון. כל הקודם זוכה!!

קיבוץ עין זיוון, הפך כבר מזמן למעצמת חקלאות בישראל, הפרי שמצליח לעורר את כל החושים מידי שנה, הוא הדובדבן המיוחד של עין זיוון. לא סתם רכש לעצמו הדובדבן את התואר "הדובדבן שבקצפת" על שום צבעו העז וטעמו העסיסי.

בוטיק השוקולד "דה קרינה" בעין זיוון, בחר כמחווה להעניק את מארז הדובדבן ל-10 דמויות נבחרות ומוכרות כל אחד ואחת דובדבן בעצמו.

image

השבוע קיבלו את פרלין הדובדבן של "דה קרינה", שני ספורטאים צפוניים, הראשון, אבישי גורדון קפטן הפועל גליל עליון בכדורסל, בן כפר בלום ששיחק שנים בליגת העל ואף זכה בשתי צלחות אליפות בקבוצות: הפועל חולון והפועל גליל גלבוע. כיום מאמן אבישי קבוצות ילדים ונוער ומקנה להם ערכי ספורט, חינוך למצוינות וכבוד הדדי.

השני, דן אלתרמן, טריאתלט ישראלי, ביחד עם אחיו התאום רן אלתרמן זכו לסירוגין ברצף בכל אליפויות ישראל משנת 2001 ועד שנת 2012, שש פעמים אלוף ישראל בטריאתלון. במשך 11 שנה לא הפסיד באף תחרות בארץ חוץ מאשר הפסדים לאחיו. דן אלתרמן תושב קיבוץ יפתח, עומד בראש אלתרמנס' – מרכז הספורט בצפון, מאמן ריצה, שחיה אופניים וכעת חוזר לכושר לקראת תחרות ה'ישראמן' הקרובה.

אתם הדובדבנים שלנו!!

צילומים: יח"צ דה קרינה.