רשת מלונות דן משיקה מבחר מנות מהמטבח התאילנדי בתפריט מסעדות הרשת

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ
רשת מלונות דן מעשירה את מזנוני המלונות והמסעדות ותשלב בתפריטים מבחר מנות מהמטבח התאילנדי האהוב על אורחים ישאליים ותיירים.

התארחנו אחר כבוד במלון דן אכדיה לארוחת שף במסגרת השקת תפריט הקיץ שישולב במסעדות הרשת.

בתמונה רפי שדה מנכ״ל רשת מלונות דן עם קרן שלי ומייקל פלדמן
בתמונה רפי שדה מנכ״ל רשת מלונות דן עם קרן שלי ומייקל פלדמן

ארוחת ערב סביב שולחנות בגינת המלון שנוף הים ניגלה מול עיננו בשעת הערביים שהשמש נושקת לים, צבע השמיים אדום סגול ורוח קרירה מנשבת ומשרה אווירת שלווה ורוגע. קיבלו את פנינו בקוקטייל בר משקאות לצד מינגלינג ממטעמי הבית התאילנדים.

image

ובהמשך הערב נפתח בופה עשיר של מיני דגים שנעשו על המקום לעיני האורחים, מבחר שיפודי בשר כבש, שיפודי פילה וחזה עוף לצד סלטים אקזוטים מפטריות יער, אגוזים מתובלים ברוטב בלסמי ועמדת אוכל תאילנדי מבושל,  בשר בקר ותפוחי אדמה ברוטב תאילנדי טעים, תבשיל טופו וירקות לקהל הצמחוני והטבעוני שנכח במקום והדובדבן שבקצפת בר קינוחים שבאמת לא נראה כמותו, מבחר פירות העונה, החל באננס טרי מוגש לצד ליצ׳י שהוא פרי אהבה אקזוטי ענבי מוסקט אדומים לצד אבטיח ומלון, מבחר קינוחי טפיוקה ומאפה בננות חם מוגש לצד גלידת וניל. יש לציין שהארוחה היתה טעימה מושקעת ביותר ובהחלט אינדיקציה טובה לטעמו של הסועד הישראלי.

imageבמסגרת המהלך, הרשת שלחה שניים מהשפים הבכירים שלה, השף אופיר קדר ממלון דן אילת והשף אריק פורת ממלון דן אכדיה ללימודים ב-"קורדון בלו" בבנגקוק וסיורים מקצועיים במלונות ומסעדות בתאילנד כדי ללמוד את רזי המטבח התאילנדי ולהביא את הבשורה לאורחי מלונות דן בישראל

עם חזרתם לישראל, השפים קדם ופורת ערכו סדנה מיוחדת לשפים של כל 14 מלונות דן והדריכו אותם ברזי המטבח התאילנדי. כמו כן, בסדנה השתתפה השפית התאילנדית סוואלי אלדר שהעניקה טיפים משלה למטבח התאילנדי

image

חיים שפיגל, מנהל אגף מזון ומשקאות במלונות דן אמר: "המטבח התאילנדי כבש לו קהל מעריצים גדול בארץ עם דעיכתן של המסעדות הסיניות. במלונות דן שמחנו 'להרים את הכפפה', שלחנו שני שפים בכירים ללימודים בתאילנד ואנו שמחים להביא במזנונים ובמסעדות ניחוחות אהובים של המזרח הרחוק."

תאילנד במלונות דן: רשת מלונות דן מעשירה את מזנוני המלונות והמסעדות ותשלב בתפריטים מבחר מנות מהמטבח התאילנדי האהוב על אורחים ישראליים ותיירים..