חברת ״מעודד הצבעים״ משיקה את החידושים האחרונים בתחום הצבע

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ וקרן שלי
חברת ״מעודד הצבעים״ משיקה את החידושים האחרונים בתחום הצבע. הקיץ בפתח הוא זמן נפלא לעבור דירה עם תום שנת הלימודים להתרענן, לחדש, לרהט ולבחון מה הטרנדים והצעקה האחרונה בתחום הצבע והטפטים בכלל. חברת 'מעודד צבעים' מציגה את החידושים בתחום הצבע שישדרגו לכם את הבית.

הקיץ, העונה החמה של השנה, הוא בדיוק הזמן לצבוע ולרענן את הבית, רגע לפני החגים שאוטוטו כבר שוב כאן. "מעודד צבעים" המתמחה בכל הקשור ליבוא וייצור צבע ומוצריו, מציגה את הצבעוניות השולטת לצד הטרנדים והחידושים החמים בעולם הצבע והטפטים לשנת 2015/2016.

הצבעוניות החמה של 2015/2016
מעודד צבעים, העובדת עם חברות הצבע והעיצוב המובילות בארה"ב ואירופה איפיינה את הצבעוניות השולטת לשנתיים הקרובות. "אם עד לפני זמן לא רב הצבעים ששלטו בקירות הבית היו בהירים בגווני הלבן והבז', כיום ניכרת יותר תעוזה מצב הקהל הישראלי", אומר אייל כהן, מעצב הבית של החברה. "הישראלי הממוצע מעיז יותר ועל כן הצבעוניות שאנו רואים באירופה וארה"ב חודרת גם ארצה", הוא מוסיף. הצבעים הנועזים שיעשו לישראלים את הקיץ הם גווני אדום בוהקים, צבע הקורל, גווני ניוד ואפרסק, צהוב וירוק מנטה. כהן מוסיף וממליץ להקפיד לעבוד במאסות צבע נכונות ולהקפיד שהצבע לא לא ישתלט על החלל כולו.

אלי קוואג'רו, ישראלי החי כבר קרוב לשני עשורים בבריטניה, נחשב היום לאחד מאומני הצבע הגדולים והמובילים בעולם, שאחראי על עבודות אומנות בצבע בחנויות הדגל של גדולי המעצבים בעולם, (כדוגמת: ARMANI, PADANI, LOUIS VUITTON ועוד רבים וחשובים), הוא כיום אחד מיועצי הצבע הבכירים של חברת 'מעודד צבעים'. קוואג'רו חושף את שיטות וטכניקות הצביעה שיעשו לנו את הקיץ.

עולם הטייחים חוזר למראה הטבעי וברבים מהאפקטים ניתן לראות את מגמות השיש והאבן חוזרים למרכז הבמה. אחד האלמנטים החמים בשוק הצבע הוא סטוקו Lamundo, שיושם והפך לאלמנט המזוהה עם החנויות של לואי ויטון ברחבי אירופה. "כפי שאנו מתעדכנים בסגנון הלבוש העדכני, הגוונים והטרנדים בעולם האופנה כך גם חלים עידכונים בטקסטורות במרקמים ובגווני קירות הבית", אומר קוואג'רו. "סטוקו " הינה משחת שיש, חומר מינרלי, בעל גרגירים קטנים מאד היוצרים מראה מוחלק המזכיר מאוד את השיש. ניתן לגוון בכל אחד מגווני המניפה של חברות הצבעים השונות. חברת 'מעודד' השכילה להביא את האפקט היחודי למראה ולמגע ארצה לאור ההצלחה שנחל בעולם כולו.

חומר נוסף הוא ה-טונצ'ינו פירנצה, המייצר מראה "מגורגר". טיח מנרלי המתאים לאיזורים יבשים ולחים המכיל מינרלים ומחצבים מן הטבע ויודע לספוח ולפלוט נוזלים ומתאים כחיפוי לאמבטיות, חיפוי קיר למטבחים וגם לקירות בחללים יבשים. קוואג'רו מוסיף ואומר כי הטונצ'ינו פירנצה מתאים באופיו הן לסגנון כפרי והן למודרני .

image

צבע דקורטיבי מוביל נוסף הוא ה-"פלאש פיינט", צבע דקורטיבי מנצנץ, פרי פיתוחה של "מעודד צבעים", היחידה בארץ שהצליחה לייצר צבע מנצנץ בעל פתיתי אלומיניום בגוון לבן "שבור", אותו ניתן לגוון בכל גוון שתחפצו מהמניפה.

גם עולם הטפטים משנה את פניו ומציג חידושים בתחום. לדברי כהן "המוטיב החזק היום בשוק הטפטים הבינלאומי הינו טפטים העשויים מחומרים טבעיים כגון: שעם, אבנים, קש וכיוב'. בנוסף, הולך ומתפתח שוק של טפטים רב פעמיים אשר ניתן להסירם בקלות ללא מים חמים, לגלגלם ולהדביקם בשנית על גבי קיר אחר ללא פציעת הקיר וללא סימני חבלה". מוצר חדש שחדר לשוק השנה הוא טפטים המיועדים לחיפוי ריצפות בטון בחלל המגורים ואף מתאימים לבסיסת החוץ. בנוסף, טפטים לקירות חיצוניים – טרנד חדש העשוי מPVC , רחיץ ברמה גבוהה מאד , ומגיע במגוון רחב של מרקמים, צורות ואפקטים דקורטיביים , הטפט הינו אלסטי וגמיש העמיד בפני נימים וסדקים.

image

מעודד צבעים: כבר למעלה מ-40 שנה ש'מעודד צבעים' היא מהוותיקות והמובילות בארץ לייצור ושיווק צבעים. בין לקוחות החברה נמנות חברות הבניה הגדולות במשק, קבלני בניין מובילים, אדריכלים, מעצבים וכמובן לקוחות פרטיים. החברה מתמחה בהתאמת ואספקת צבעים לפי צרכי הלקוח תוך מציאת פתרונות ייחודים: התאמת סוגי צבע והדרכה ע"י צוותי המומחים של החברה בתחומים שונים.

מעודד צבעים: אולמות התצוגה באשדוד וראשל"צ. www.meoded.co.il