מירי זורגר תכשיטים קולינאריים

כתבתה של קרן שלי

תמונות, קרדיט אביב חופי

מירי זורגר, שפית-קונדיטורית מומחית ליצירת מנות מיניאטוריות המתאימות לכל סגנון אירוח , נחשבת לאחת המובילות בארץ בתחומה . יצירות השוקולד הקטנטנות והיפהפיות של מירי זורגר הן מבנה מדויק ומושקע, שיופיו מדגיש את טעמו ולהיפך. ייחודן של יצירות הגורמה המיניאטוריות שהיא יוצרת טמון במראה שובה הלב שלהן ובהקפדה על שימוש בחומרי גלם מהאיכותיים בעולם. מירי זורגר מובילה את תחום הפוטיפורים בארץ !


זורגר הייתה האישה החרדית היחידה שלמדה בבתי ספר לבישול גורמה ולא טעמה דבר בתקופת לימודיה היא הקימה אימפריה קולינרית מהמטבח הביתי בבני ברק וכיום היא מעבירה סדנאות בוטיק בהן לומדים להכין ולהגיש תכשיטים קולינאריים – מנות מיניאטוריות של כל סוגי המזון – ממנות ראשונות דרך מנות עיקריות ועד קינוחים.

 

סדנאות הבוטיק בהנחיית מירי זורגר מיועדות לאנשים פרטיים, לארגונים עסקיים: סדנאות בריאות, סדנאות חגים , סדנאות קונדיטוריה וקונדיטוריה למתקדמים
בסדנאות החגים לדוגמה: פסח, ראש השנה , פורים , טו בשבט לומדים להכין ארוחות חג מושלמות הכוללות את המנות הראשונות, העיקריות והקינוחים לארוחות פסח וראש השנה.

 

בסדנאות מלמדת מירי כיצד להכין מנות חדשות ונפלאות וכיצד ניתן לרענן את התפריט האהוב עליכם באמצעות ההגשה ואחרי כל זה והכי חשוב להישאר עם כוח ורצון לאירוח עצמו וגם וליהנות מכל התהליך.
מירי זורגר מקפידה להעניק טיפים להכנת מנות מעניינות אך לא מסובכות המתאימות לכל סוגי האירוח, החל ממנת הפתיחה והסלטים עבור דרך המנה העיקרית והתוספות, וכלה בקינוח, שיותיר בפי אורחייך וגם בפיך טעם נפלא.

הסדנאות מיועדות ל 15-20 משתתפים.

מירי זורגר שפית, קונדיטורית ויועצת קולינרית עוסקת בבישול ובאפייה מקצועית מאז שנת 1999. את צעדיה הראשונים בתחום הקונדיטוריה עשתה מירי אצל השף הקונדיטור חררדו קוללאו. ממנו רכשה את רזי המקצוע, את הדיוק ושימת הלב לפרטים הקטנים.
במהלך השנים התמקצעה מירי בלימודים בעשרות קורסים וסדנאות בתחום בישול הגורמה והמתוקים – אהבתה הגדולה. קייטרינג הבוטיק 'מירי זורגר' משרת אירועים עסקיים, שמחות משפחתיות והרמות כוסית של בני העשירון העליון. היא מעניקה ייעוץ קולינרי לבעלי קייטרינג ואולמות ומעבירה סדנאות לשפים ולקונדיטורים.

מירי זורגר מנות גורמה יוקרתיות, שילוב מופלא של עיצוב וטעם.