נקניקיות יחיעם מחומרים טבעיים בלבד!!!!

כתבתה של קרן שלי

חברת "מעדני יחיעם" משיקה מוצר חדשני ומהפכני מסוגו בתחום המזון בישראל: נקניקיות מחומרים טבעיים בלבד! נקניקיות טעימות במיוחד, האהובות על הילדים וגם המבוגרים, מרכיבים טבעיים בלבד – ללא חומרים משמרים (למעט חומרים הנמצאים באופן טבעי בתבלינים ובמלח ים), ללא מונוסודיום גלוטומט, ללא שומן טרנס, ללא גלוטן וללא תוספת פוספטים (למעט פוספטים הנמצאים באופן טבעי בבשר). מהיום ניתן לאכול נקניקיות צלויות, על הגריל או במים, ללא כל חשש וממאה אחוז של רכיבים טבעיים!

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "נקניקיות העוף הם בין המאכלים הפופולאריים ביותר בישראל. הורים רבים מעדיפים לתת לילידיהם מזון שהוא בריא יותר. המטרה שלנו הייתה ליצור מוצר העשוי אך ורק מרכיבים טבעיים. מדובר בפיתוח ראשוני ובלעדי בישראל של יחיעם, ללא כל פגיעה במרקם ובטעם".
מחיר אריזת נקניקיות עוף טבעיות 200 גרם: של 15 – 17 ₪. להשיג ברשתות השיווק.

ההצלחה של יחיעם הינה גם מעבר לים. החברה נחשבת ליצואנית המובילה של מעדני בשר מישראל לארה"ב ואירופה. מעמדה של יחיעם התחזק, כאשר רכשה לפני כשנה את אייבלס אנד היימן האמריקאית. מותג מוכר ויצרנית ותיקה עם היסטוריה של כ-60 שנה בשוק הנקניקים, ומוצרי המעדנייה הכשרים בארה"ב.הגדולות ובחנויות השוק הפרטי. כשר בהשגחת הרבנות
הראשית.
חדש מסדרת "איכות חיים" של מעדני יחיעם:
פסטרמה הודו 100% טבעית
חברת "מעדני יחיעם" משיקה מוצר חדש בסדרת נקניקי "איכות חיים" מתוצרתה: פסטרמה הודו יחיעם 100% חומרים טבעיים: פסטרמה מחזה הודו מובחר המכילה 100% חומרים טבעיים, ללא כל תוספות מלאכותיות ובעלת ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד. הפסטרמה בעלת 2% שומן בלבד טעימה להפליא, מבטיחה חוויית אכילה בריאה ומאוזנת. מצויינת להכנת כריכים ולאירוח. תימכר באריזת 180 גרם.
חברת "מעדני יחיעם" משיקה סגמנט חדש בתחום הפסטרמות: פסטרמות איכות חיים. מוצרי סדרת איכות חיים של יחיעם כוללים מוצרים טבעיים, ללא תוספות מלאכותיות ובעלי ערכים תזונתיים גבוהים במיוחד המסייעים בשמ20150218-010159.jpgירה על המשקל ובקידום הבריאות. מוצרי הסדרה מהווים את התשובה המנצחת לתזונה בריאה ולחוויית אכילה טעימה ומאוזנת. מצוינים להכנת כריכים ולאירוח.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 25 ₪ לאריזת 180 גרם.
להשיג במעדניות של רשתות השיווק הגדולות ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.
כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

 

.