מלון ארקדיה טבריה מלון משפחתי ומפנק מומלץ בחום

כתבתה של קרן שלי

צילום: מייקל פלדמן

מלון ארקדיה טבריה, מלון משפחתי, מקסים ומפנק, השוכן על צלע הר, ברחוב אוסישקין בחלק הגבוה של העיר טבריה ומשקיף על העיר וחופי הכנרת.

בהגיענו למלון, יום שישי בשעות הערביים, הופתענו מהיחס החם והמזמין של פקידת הקבלה דנית פינטו שקיבלה את פנינו בחמימות וסבר פנים יפות ומייד הציעה לנו חדר באגף החדש של המלון שנפתח זה עתה ונקרא אגף חרמון.

image

האגף ממוקם צמוד לבריכה עם כניסה נפרדת, חדרים מדוגמים חדשים, חלקם סוויטות וחלקם חדרים עם ג׳קוזי בחדר. ישנם גם חדרים רגילים מרווחים עם רצפת פרקט, כל החדרים מרוהטים ומאובזרים במיטב הסטייל והנוחות.

יש לציין שכל חדרי המלון גם באגף הישן עברו שיפוץ, בכל החדרים יש רצפת פרקט חדשה, בכל החדרים יש טלוויזית פלזמה, החדרים מרוהטים, מאובזרים ומזמינים ומשרים אווירת רוגע נוחות ושלווה.

הרי לכם לקט טעימות קצר באדיבות קרן שלי
במרכז המלון ישנה בריכת שחיה חיצונית נקיה ביותר, מטופחת כייפית ומזמינה.

בצמוד אליה יש סניקסבר שמציע משקאות, חטיפים וגלידות, עם פינות ישיבה, שולחנות וכסאות בר גבוהים, פינת שנטי אמיתית לרוגע ושלווה.

ניתן להזמין את המלון על בסיס לינה וארוחת בוקר או על בסיס חצי פנסיון.

המלון מציע ארוחת בוקר דשנה ומעולה מכל טוב החל בגבינות לבנות במירב מטבלים שום, שמיר ובצל גבינה צהובה, בולגרית, פטה, מבחר דגים מלוחים, סלט טונה, סלטי ירקות מכל הסוגים לחמים, דגנים, עוגות ומאפים, ג׳חנון עם רסק עגבניות וביצים חומות בשבת, ממבחר פירות העונה, מעדנים משקאות חמים ומיצי פירות טריים.

ארוחת הערב של המלון מוגשת מידי ערב בכל ימות השבוע, אנחנו חווינו ארוחת שבת, ליל שישי בערב, בופה עשיר של אוכל חם שלא מבייש מלון 5 כוכבים. בר עשיר של סלטים מכל הסוגים, מרק עוף חם עם שקדים או לסרוגין איטריות דקות,

דג מרוקאי ברוטב אדום מהביל כמיטב המסורת, מיני בשרים ועופות, 3 סוגי תוספות ופינת אוכל לילדים, ממיטב המנות האהובות על ילדים: שניצלונים, פסטה ברוטב אדום, תירס, אורז, נקנקיות ועוד.

ולקינוח ממיטב פירות העונה אבטיח מתוק, מלון, עוגות ממולאות בפירות ,גלידה, מוס שוקולד ומה אפשר לבקש עוד.

ניתן להזמין ארוחות צהרים עשירות וטעימות לשבת חתן או לקבוצות. הוזמנו להתארח בארוחת שבת בצהריים, האמת שנדהמנו מהמבחר וטעם האוכל הביתי.

סוד ההצלחה של המלון הוא הצוות האדיב והמקצועי: רפי מנוחין מנכ״ל המלון, שמשקיע רבות למינוף ושדרוג המלון, דנית פינטו פקידת הקבלה שהיא כרטיס הביקור בכניסה למלון, צוות חדר האוכל, מנהל חדר האוכל מר שלמה אסייג, השף יוסף סבאח, יוליה קמצ׳נקו ברמנית והמלצר אנואר. השרות המצויין והמהיר והנקיון המופתי שנראה בכל פינה במלון משרה אווירה כייפית ומזמינה.

image

המלון מציע אינפורמציה לאטרקציות לבילוי באזור הכנרת, קייקים בכפר בלום, בילוי אטרקטיבי וכייפי במיוחד, ביקור בלונה גל או במרחצאות טבריה.

מלון ארקדיה טבריה טל-04-671400

רחוב אוסישקין 18 טבריה

www.arcadiahotels.co.il/arcadia-tiberias

www.facebook.com/ARCADIAhotelsISRAEL