קרביץ ״חוזרים לבית הספר״ מתחדשים ומשתדרגים עם קרביץ

כתבתה של קרן שלי

״חוזרים לבית הספר״, לקראת החזרה לבית הספר מציגה "קרביץ" את כל החידושים והשידרוגים לשנת הלימודים הבאה עלינו לטובה. ומשיקה ליין חדש של תיקים עם 4 גלגלים ממותגים במבחר דמויות הילדים האהובות מתוך סדרות וסרטי דיסני כך שכל ילד וילדה יכול למצוא את הדמות שאהובה עליו ולהזדהות איתה. את קולקציית קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה לשנת הלימודיים הבאה שנותנת מענה לטרנד האקולוגי אשר משתלב עם ערכי שמירה על הסביבה, נוחות וכמובן סטייל.

image

החידוש השנה: קופסאות אוכל ממותגות ובלעדיות לקרביץ עם הדמויות שהילדים אוהבים. קופסאות האוכל ובקבוקי השתייה יגיעו השנה במגוון רחב של מידות, גדלים ואפשרויות. כל זאת על מנת לתת מענה רחב ככל האפשר לצרכים הייעודיים של הילדים.

image

תיקים וטרולים במבחר דגמים ודמויות שונות, דגם  של "קל גב" הוא האולטרה לייט, הטרול האורטופדי הקל והמתרחב ששוקל פחות מ1 ק"ג ומצויד בגלגלים ניתקים המאפשרים גם לשאת את התיק על הגב.האולטרה לייט במגוון דמויות יוצע במחיר של 199 שקלים.

חידוש נוסף השנה, תיקים איכותיים אורתופדיים בעלי ארבע גלגלים מבית "טלבר". מדובר בתיק חדש אשר מגיע עם ארבעה גלגלים חזקים במיוחד השומרים על יציבותו ומעניקים תחושה מרבית של נוחות כאשר הילד מסיע אותו. התיק מוצע במגוון צבעים ודמויות במחיר מומלץ של 299 שקלים.

image

גם ילקוטי COOL SMART ROLL מציעים השנה תיק אורטופדי עם מערכת גב אורטופדית דו שכבתית המותאמת לאנטומיית הגב למניעת חיכוך לאיוורור ונידוף, תמיכה פנימית ליציבות ועמידות ולחלוקת העומס, ידית טלסקופית, רצועות כתפיים עם פונקציית מתיחה ותלייה , אופציה למערכת גלגלים עם 2 או 4 גלגלים.

עוד תציע קרביץ בסניפיה את SMART TROLLY של מודן, המציעים גב אנטומי משולב קפיצים לבריאות ונוחות מירבית, כתפיות אורטופדיות רחבות ומרופדות, תחתית מונעת שחיקה במגוון דמויות אהובות ומוכרות. הסמארט טרולי של מודן יוצע במחיר של 299 שקלים

תיקי גן ממותגים בדמויות דיסני החל מ-29:90 ש״ח