מלון בי קלאב אילת הכל כלול BE CLUB

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן

מלון בי קלאב אילת החדש, מלון קונספט הכל כלול, מלון סיאסטה לשעבר. המלון עבר שיפוצים אינטנסיביים ועוצב מחדש על ידי המעצבת המדהימה יסמין שושני שהשקיע מחשבה ומשאבים רבים להפוך את המלון שיעביר

image

תחושת חוויה בלתי נשכחת של חופש והרגשה שהגעת לאקפולקו או לפחות לקובה. לצורך כך השתמשה יסמין בחומרים שונים רובם ממוחזרים לדוגמא במרכז הלובי ישנה סירת דייגים אמיתית שנרכשה מדייג באחד החופים של אילת, עם קצת דמיון ותעוזה הפכה יסמין את הסירה לספה דו מושבית מדהימה מראה מרנין שטרם נראה במלונות בסדר גודל כזה

imageובנוסף מעל הסירה ישנו אהיל מקסים מעוצב מצוברי בלוני גז בגוונים של אדום יין, תכלת שמיים ואפור ובר מקסים עם אהילים בגוון אדום כתום בסגנון המזרח הרחוק, כמו כן בעיצוב דלפק הקבלה השתמשה יסמין בתריסים שנצבעו בגווני תכלת ואפור.

imageהמלון המקסים,הבריכה המהממת, מועדון הילדים הצבעוני, חדר האוכל היפה והמעוצב שמספק ארוחות מעולות תוך התחשבות גם בילדים וכמובן במבוגרים  וצוות הבידור הפעיל תורמים לאווירת חופש שמחה וכייפית של קלאב הכל כלול.

image

יש לציין שהחדרים מאוד נקיים, מעוצבים במיטב הנוחות בכל חדר יש מיני בר, מזגן, טלויזיה וכספת המצעים והמגבות נקיים וריחניים ומיד אחרי סוכות החדרים יעברו שיפוץ מהמסד ועד הטפחות וכך הם יראו בעיצוב החדש.

image

אני התארחתי בסוף שבוע של סוכות, מאוד נהנתי הן מהאווירה והן מהאוכל והסוכה המדהימה שנושקת לבריכה. התמונות מדברות בעד עצמם.

image

כל הכבוד לאודי חסון המנכ״ל, לעודד אסטרוגנו שף המלון, לצוות הבידור החיוני והחינני ולצוות המלון האדיב מאוד, שקשוב ומנסה להשביע את רצון האורח. כדאי להגיע לבקר ולהתארח במלון, מומלץ בחום.

imageמלון בי קלאב אילת

טל-08-638-2333

כתובת:חטיבת הנגב 3 אילת