מסעדת Table taik

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

Table Talk מגיע ללב תל אביב, ביסטרו שכונתי בסגנון צרפתי מובהק מעוצב בסגנון חם שמשדר יוקרה, תפריט קוסמופוליטי עם כמיהה למטבח הרוסי שמזכיר את המאכלים של אמא, שילוב עוצמתי שזועק להצלחה.

Table Talk, ביסטרו קוסמופוליטי. מבנה משנת 1935 מבנה באוהאוס בעל שלוש קומות ופאטיו פתוח. לכל קומה אופי שונה – בר חיצוני תחת כיפת השמיים, מרפסת ביתית בין עצים וקומה מבודדת לאירועים פרטיים.
Table Talk נוסד על ידי קבוצת חברים מכל העולם, במטרה ליצור סביבה תרבותית וחברתית בה באמת אפשר לשוחח, על משקה אהוב ואוכל טעים.
המונח Table Talk נולד במאה ה-16 ומתאר ז'אנר ספרותי המבוסס על שיחות וציטוטים של אנשי תרבות, אמנות ופוליטיקה באירופה. על בסיס אותן שיחות, שהתנהלו מסביב לשולחן, נכתבו ספרים רבים. את הרעיון הביאו היזמים בגרסתו המודרנית לתל אביב.


יזמי Table Talk, דימיטרי בוריסוב ואלכסנדר טורקוט, מגיעים מעולמות שונים. בוריסוב, בעל ניסיון עשיר בהפעלת בתי קפה קז'ואליים ומסעדות שוקקות חיים‎, המשלבות בין אוכל ותרבות ברוסיה ובאירופה. טורקוט, איש היי-טק, יזם ומנהל קרן הון סיכון. חי על הקו בין ניו יורק, מוסקבה ותל-אביב.

Table Talk מזמין את אורחיו לא רק לאוכל מגוון בסגנון פיוז'ן אירופאי, אלא גם לאירועי תרבות. כך למשל, נפתחה במקום תערוכה של הצלם אלכס ליבק, התקיימה הופעה של להקת הקאלט האנגלית טייגר ליליס ואף מתוכננות הקרנות טרום בכורה.
ב-Table Talk תוכלו למצוא מנות קלאסיות ממזרח ומערב אירופה ואלכוהול מגוון ואיכותי במחירים נוחים. בתפריט משתנה שלא מפסיק להפתיע, דבר אחד לא מחליפים – את הצ'ייסר וודקה והדג מלוח שתקבלו מסביב לעונה.

על המקום מנצח – השף יוג'ין קובל – בעל ניסיון עשיר כשף במסעדת פביו, מנדיס (סו-שף), מסעדת פושקין (סו-שף) מסעדת היוקרה ורה (שף), בעלי קיטירינג הגורמה "הוט- קוויזין", קפה פלאמינגו (שף) ועוד.
שעות פעילות המסעדה – מ- 08:30 ועד אחרון המבלים.
Table Talk, דיזינגוף 64 (פינת בר גיורא). טלפון :03-7746655
לפרטים נוספים ניתן לפנות למיכל סבאל וייס – 054-6915522 ,03-6700486

שעות פעילות המסעדה – מ- 08:30 ועד אחרון המבלים.
שבת קסומה עם הילדים ב-Table Talk!
בואו ליהנות אתנו בכל שבת ב – Table Talk!

בכל שבת ייהנו ההורים מן האווירה הקסומה והתפריט המענג של המסעדה , ויזכו לרוגע ולשקט שלו הם זקוקים, בזמן שהילדים יקבלו את כל הפעילויות והאקשן שאותם הם אוהבים.


משחקי קופסא מרתקים, שיעורי יוגה וריקוד לילדים ותפריטים מותאמים לכל הגילאים – כל ילד וילד ימצא ב- Table Talk את הפעילות המתאימה לו. לילדים לא יהיה רגע דל ואילו להורים יהיו מספיק רגעי שקט בשביל ליהנות מהקפה של שבת…

איפה: בכל שבת, ב- Table Talk – דיזנגוף 64, תל אביב.
ניתן להזמין שולחן מראש.

להזמנת מקום 03-7746655

Wednesday Table Talk & Music

ימי רביעי ערבי מוסיקה ב-Table Talk!

לוח פברואר

Table Talk מזמין את אורחיו לא רק לאוכל מגוון בסגנון פיוז'ן אירופאי, אלא גם לאירועי תרבות כמו Wednesday Table Talk & Music – מבחר הופעות מגוונות ומלהיבות, שיחממו לכם את הלב!

1.2 – "Los Emigrantes" – ערב של מוסיקה ספרדית אנרגטית ומרהיבה, בביצועם של חברי להקת

"Los Emigrantes" המופלאה- אשר סחפה אחריה את העולם כולו.

8.2 – נערי הסווינג מחזירים לחיים את המוסיקה של ג'אנגו ריינהרדט! במופע יבוצעו מיטב קלאסיקות של הג'אז הצועני ומוסיקת הסווינג של שנות ה30-40, לצד עיבודים מקוריים לשירים פופולאריים. בואו ליהנות אתנו מערב בניחוח צרפתי, ממסע בזמן אל עבר פריז של שנות ה-30. מנגנים: אמיר גד- גיטרה, יונתן סנטו- גיטרה, יותם אבט- בס.

15.2 – "Under Paris Skies" – ערב קלאסי של שאנסונים צרפתיים, עם האקורדיוניסט הווירטואוז, זוכה הפרסים הבינלאומיים – Iliya Zhornitskiy, שינגן יחד עם נגן הבס המופלא, Vadim Sokolyk.

שולחן אירוח רומנטי מדהים מתאים לכל מטרה

22.2 – "The Sinatra's Eve" – Frank O.Z. & Tal Babitzky ייקחו אתכם במנהרת הזמן אל תקופת הזהב של המוסיקה האמריקאית… לערב של מוסיקה, סיגרים, וויסקי ואווירה רומנטית. הצטרפו אלינו לערב בלתי נשכח של מוסיקה קאנונית אמריקאית, הכוללת את מיטב השירים הפופולריים משנות העשרים ועד שנות החמישים של המאה העשרים: שירים על-זמניים שנוצרו עבור תיאטראות ברודווי, מחזות זמר, סרטים הוליוודיים ועוד, כמיטב המסורת האמריקאית הקלאסית.
בברכה, צוות Table Talk

Table Talk, דיזינגוף 64 (פינת בר גיורא). טלפון :03-7746655
לפרטים נוספים ניתן לפנות למיכל סבאל וייס – 054-6915522 ,03-6700486