jiF ממרח חמאת הבוטנים מגיע לישראל

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ

מותג חמאת הבוטנים מספר 1 בארה"ב מגיע לישראל:
JIF ממרח חמאת בוטנים העשוי מבוטנים אמיתיים וקלויים

הממרח מגיע בשני מרקמים: במרקם חלק וקטיפתי ובמרקם קראנצי' של שברי בוטנים, מושלם עבור כריכים, אפייה ומתכונים או סתם לאכול בכפית!

"דנשר", חברת ההפצה והשיווק מהגדולות בישראל, משיקה את ממרח חמאת הבוטנים של המותג מספר 1 בארה"ב: JIF, ממרח חמאת בוטנים חלק וקטיפתי העשוי מבוטנים אמיתיים וקלויים.

מותג JIF נוסד בארה"ב בשנת 1958, והפך להיות הממרח האהוב ביותר כמעט בכל בית בארה"ב. למותג מגוון רחב של סוגי חמאות בוטנים ועם התפתחות המותג לאורך השנים ולטובת עמידה בביקוש הפך המפעל לבעל יכולת ייצור חמאת בוטנים הגדולה בעולם. בין מגוון המוצרים הקיימים, הנמכר ביותר בארה"ב כולה, הוא ממרח חמאת הבוטנים הבסיסי והחלק.

ממרחי חמאת הבוטנים של JIF מושלמים למריחה בכריכים, קינוחים, שילוב באפייה ואפילו במתכונים לבישול. כמו כן, חמאת הבוטנים מכילה סיבים תזונתיים החשובים לתזונה היומית וכמו כן מכילה חלבונים.

הצעת הגשה: לחם טרי פרוס עם ממרח חמאת בוטנים של JIF יחד עם ריבת פירות מעל.

• ניתן להשיג את JIF בצנצנת של 454 גרם בכל רשתות השיווק.
• המחיר המומלץ לצרכן כ- 16 ₪. המחירים הסופיים לצרכן נקבעים על ידי רשתות השיווק.
• הכשרות הנה פרווה בהשגחת OU.

אודות דנשר
קבוצת דנשר היא אחת מחברות השיווק וההפצה הגדולות והוותיקות בישראל. על מוצרי החברה נמנים מאות מוצרים ומותגים מובילים, מקומיים ובינלאומיים, בכלל קטגוריות הצריכה.
חטיבות הקבוצה השונות פועלות בכל שלבי שרשרת האספקה של המוצר, לרבות ייצור, ייבוא, ייצוא, מסחר, לוגיסטיקה, שיווק והפצה, ברמה ארצית וגלובלית.
מערך ההפצה של הקבוצה מגיע לכ-3,500 נקודות מכירה ברחבי ישראל, לצד נקודות נוספות ברחבי העולם.
פעילותה הרב תחומית של הקבוצה, לצד אפיקי השיווק וההפצה הרחבים שלה, הופכים אותה לשותף האופטימלי לחברות ומותגים אשר מחפשים להרחיב את פעילותם לשווקים חדשים.