סינמה סיטי קינדרלנד עיר הסרטים כפר סבא יוצא לדרך

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות יח״צ וסילבי גולן

האחים לאון ומשה אדרי מבעלי הסינמה סיטי השיקו הבוקר את ה"סינמה סיטי" החדש במתחם G בכפר סבא
המתחם נפתח בהשקעה של כ-50 מיליון ₪
האירוע נערך במעמד ראש עיריית כפר סבא, יהודה בן חמו.

סינמה סיטי כפר סבא, קינדרלנד ועיר הסרטים, נפתח היום במתחם G עם 12 אולמות להקרנת סרטים, הצגות ילדים, מופעים מהארץ ומחו״ל וכנסים. האולמות המוקפים בתפאורה של דמויות מהסרטים, בובות של בוב ספוג, הדרדסים, דינוזאורים, שדירת פסלי מוזיקה משיש ועוד אטרקציות לילדים.

 

image

אולמות מתחם הסינמה סיטי החדש נותנים מענה לתושבי כפר סבא והסביבה, הותאמו לסרטים שיוקרנו בהם – 2 אולמות לילדים, אולם מיוחד vip לסרטי ילדים, האולם מעוצב בהשראת הסרט מלך הג׳ונגל החל בתפאורת הדמויות וההדפס על ריפודי הכסאות בהשראת הסרט, כך שהילדים נשאבים לחוויה מוחשית והרפתקאה בילתי נשכחת של נושא הסרט. ניתן גם לערוך ימי הולדת בתוספת כיבוד של פופקורן ושתיה מ-40 ילדים ומעלה בתאם למחיר.

image

אולם סרטי אימה, אולם סרטי אהבה ואולם קולנוע מיוחד עם מושבי קולנוע ממוחשבים ודינמיים שנעים בהתאם לסרט המוקרן ובליווי מערכת  קול היקפית שהותקנה במושבים עצמם.

הסינמה סיטי בכפר סבא – עיצוב, טכנולוגיה ושידורים חיים מחו"ל
סינמה סיטי כפ"ס מעוצב עם טכנולוגיות מתקדמות הכוללות מסכים ותאורות לד בכל פינה, נברשות ייחודיות מחו"ל, כדורי תאורה, תקרות ועמודים מוארים בשילוב תמונות, בובות ודמויות מעולם הקולנוע בארץ ובעולם. במתחם מערכות הקרנה וסאונד המתקדמות בעולם: מערכות הקרנה 4K ומערכות הקרנה דיגיטליות המאפשרות להקרין סרטי קולנוע, סרטי תלת מימד ולראשונה – גם הופעות בשידורים חיים מחו"ל ברזולוציית HD.

image

במתחם מפוזרים עשרות מסכי לד בכל קומת בתי הקולנוע המחליפים את הפוסטרים המסורתיים, ונותנים אינפורמציה שוטפת על לוחות הזמנים, תפוסה באולמות ועוד. במתחם כ- 800 מטר מרובע של מסכי LED גדולים. כלל המערכות נשלטות על ידי מערכות תוכנה מתקדמת, פרי פיתוחה של הסינמה סיטי.

image

 

המתחם החדש, שהוא אמנם צנוע בגודלו לעומת מתחמי הסימה סיטי הגדולים בגלילות, בראשון לציון ובירושלים, אבל הוא בהחלט צפוי לתת מענה רחב לתושבי האזור שלא יצטרכו מעכשיו להרחיק עד גלילות או ראשון לציון בשביל לצאת לבלות ולראות סרט.

אולמות VIP
המתחם מציע 2 אולמות VIP המציעות כורסאות מפנקות במיוחד עם משענת חשמלית מתכווננת, לגב ולרגליים בנוסף, לאונג' VIP מעוצב המשרת את כל באי אולמות ה-VIP וביזנס. בלאונג' מבחר סלטים, מאפים, גבינות מכל הסוגים, מבחר פירות, קינוחים למיניהם, שתיה חמה וקלה. לשימוש חופשי של אורחי המתחם.

image

אולמות קולנוע לפי ז'אנר קולנועי
מלבד אולמות ה-VIP, ישנם 10 אולמות המחולקים לפי קטגוריות וז'אנרים. כל קטגוריה נושאית מעוצבת בהתאם ומספקת חוויה שונה, כגון: טלוויזיה או קולנוע.
האחים לאון ומשה אדרי מבעלי רשת מתחמי הסינמה סיטי בארץ ובעולם, סיפרו הבוקר עם פתיחת הסינמה סיטי החדש כי בזכות חוויית הצפייה והבילוי המוצעת במתחמי הסינמה סיטי ברחבי הארץ, הכוללת מגוון אפשרויות בחירה של סרטים לכל המשפחה, אטרקציות לילדים ומסעדות, נעצרה מגמת הירידה במכירת כרטיסי הקולנוע בישראל. השנה עד עכשיו נמכרו כבר בישראל כ-17 מליון כרטיסים לסרטים, לעומת 8.5 מיליון כרטיסים בלבד שנמכרו בארץ בשנת 2002.

סינמה סיטי כפר סבא מצפה לראות בין אורחיה את כל תושבי הסביבה וגם אורחים מהארץ ומחו״ל.