Laline-ללין במתחם שרונה משיקה את סדרת KISS ME לרגל ט״ו באב

כתבתה של קרן שלי

קרדיט תמונות שוקה כהן

יעל בר זוהר, הפרזנטורית של רשת Laline הגיעה יפה וזוהרת מתמיד, להשקת סדרת KISS ME, סדרה מיוחדת שעושה חשק לנשק ולהתנשק והשקת Mr laline הסדרה החדשה לגבר….אבל יעל שלבד בימים אלו (גיא ב"השרדות") יכולה רק להתגעגע…נשיקות יש כרגע רק בטלפון……
Laline הרשת הבינלאומית לטיפוח הגוף והנפש משיקה:

image

סדרת נשיקות חדשה במהדורה מוגבלת לט"ו באב 2015
בשם האהבה, Laline משיקה את KISS ME, סדרה מיוחדת שעושה חשק לנשק ולהתנשק. KISS ME מביעה ביצירתיות ובפשטות את מה שכולנו לפעמים מהססים לומר ומזכירה לנו שנשיקה היא אחת מהדרכים הכובשות להביע אהבה. להתנשק כמו בפעם הראשונה, להתנשק במתיקות, לנשק בידידות או בסערת ההתאהבות.
את הסדרה מוביל מוטיב השפתיים- אדומות ומתוקות, מעוצבת בנצנוצי גליטר,
ולצידן אמירות שמספקות עוד סיבות טובות להתנשק.

image

 

הסדרה פותחה בתשוקה ובאהבה והיא כוללת קרם גוף מנצנץ וקרם ידיים בניחוח Talcy Vanilla שמתחשק לנשק, תיק שרשרת לנייד ותיק איפור שעוצבו בנשיקה, קופסאות אריזה מעוצבות וגם כרטיס ברכה חתום בנשיקה.

image

Laline, הרשת הבינלאומית למוצרי טיפוח ולייף סטייל לגוף ולנפש, מחדשת ומרחיבה את סדרת הטיפוח לגברים
Mr. Laline

image

סדרת הגברים האהובה של ללין מתחדשת ומתרחבת. הסדרה פותחה בהשראת 'מר ללין'- הגבר שאנחנו אוהבות לאהוב. גבר מעשי שיודע בדיוק מה הוא רוצה, ומה לעשות כדי להשיג את זה. גם כשמדובר בטיפוח, מר ללין חושב פרקטי. יעיל ותכליתי, שחור ולבן, הוא מוכן להשקיע יותר ובתנאי שזה לא יגזול ממנו הרבה זמן.
בדיוק כמוהו, גם סדרת Mr. Laline מציעה מגוון פתרונות פרקטיים לטיפוח יומיומי, מבוססים על פורמולות מתקדמות, הם מאפשרים לגברים שלנו להשקיע בעצמם מבלי להשקיע שעות, עם עוד בונוס נפלא שילווה את היום שלהם- הניחוח הגברי האהוב כל כך. סדרת Mr. Laline עוצבה בתכליתיות של קונטרסט שחור-לבן, ומותגה באייקון המקטרת (כדי להוסיף לה נימה קצת 'מכופתרת').
את מוצרי הטיפוח של הסדרה מלווים מבחר אקססוריז גבריים להשלמת הטיפוח וההופעה.

צילום מוטי פישביין.