עמותת אתגרים ערב התרמה 2.2.16

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום: יח״צ

עמותת אתגרים חוגגת 20 שנה לפעילותה בערב התרמה נוצץ בהאנגר 11 תל אביב בהשתתפות אומנים שנרתמו בהתנדבות מלאה להצלחת האירוע. בין האומנים הרבים: שירי מימון, פאבלו רוזנברג. ילדי בית הספר למוזיקה שהעלו מופע משותף עם ילדי עמותת אתגרים ושלישית מה קשור.

image

עמותת אתגרים נוסדה ב-1995 חברו יחד מספר נכי צה"ל ומומחי שיקום והקימו את עמותת אתגרים במטרה ליצור דימוי חדש וחיובי לאנשים עם מוגבלות.
העמותה הייחודית פותחת שעריה לאנשים עם מוגבלות מכל סוג: פיזיות, חושיות, קוגניטיביות, רגשיות או נפשיות, ללא הבדלי דת, גזע, גיל ומין, ושמה לה ליעד ערכי קידום והעצמה, שילוב חברתי וטיפוח מצוינות – בעיקר דרך טיפוח הביטחון העצמי, התעוזה ותחושת המסוגלות.
באמצעות תהליכי התערבות אתגרית בטבע, 'אתגרים' יודעת כיצד לגרום לכל ילד ולכל בוגר להאמין בעצמו וביכולת שלו לפרוץ גבולות, להתגבר על מכשולים פיזיים ותפיסתיים, לממש את עצמו, להשתלב בקהילה ולהוביל את עצמו לחיים מלאי תקווה וסיפוק; ובכך לשנות את מציאות חייו.

image
אתגרים מפעילה כ-6,000 פעילויות בפריסה ארצית, במסגרת תוכניות תהליכיות וחוגי ספורט אתגרי לילדים ולבוגרים עם מוגבלות.
כ-5,000 ילדים בבתי הספר ובגני החינוך המיוחד ומאות בוגרים לוקחים במהלך השנה חלק פעיל בפעילויות חבל וOUTDOOR, במועדוני אופניים, בקבוצות ריצה והליכה, בשיט, בקארטינג, בקיאקים, בצלילה, בסקי מים ובפעילויות אתגריות אחרות.
בנוסף מפעילה העמותה תוכניות מיוחדות, ביניהן פורום נשים המחבר נשים עם ובלי מוגבלות ושילוב מנצ"ח (מתנדבים, צבא, חברה) לגיוס בני נוער עם מוגבלות ופטור מהצבא.

כל התרומות מערב חשוב זה נתרמו ישירות לעמותת אתגרים, להרחבת הפעילות והגשמת כל החלומות והאתגרים. העמותה מודה לכל אחת ואחד מכם שהגיע לערב חשוב זה ותרם מכספו מרצו וטוב ליבו ורואה בכל אחד מכם שותף לדרך ומקווה לראותכם איתנו גם בשנים הבאות.