בירה נשר מאלט וכוכבי ״החממה״

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום יח״צ
נשר מאלט יוצא בשיתוף פעולה רחב עם סדרת הנוער הפופולרית והמצליחה "החממה" בהשקעה כוללת של מיליון שקלים.
במסגרת זו, תשווק מהדורה בעיצוב מיוחד וממותג עם כוכבי הסדרה על גבי בקבוקי הליטר וחצי של משקה נשר מאלט. בנוסף, תתקיים פעילות דיגיטלית נרחבת במסגרתה מזמינה נשר מאלט להיכנס לעמוד הפייסבוק ולאתר האינטרנט של "החממה" , שם תינתן האפשרות לזכות בפרסים הכוללים מאות כרטיסים למופע המרהיב של "החממה", מפגשי מעריצים מאחורי הקלעים עם כוכבי הסדרה ועוד מגוון פריטים מקולקציית אביזרים ייחודית. "שת"פ זה נולד מהרצון לחזק את החיבור לקהל יעד של צעירים ובני נוער המחפשים אחר משקה בריא וטעים כאחד. הפעילות המשותפת עם סדרת הנוער החממה מאפשרת לנו להגיע לאותו קהל יעד ולהעמיק את המודעות שלו למשקה נשר מאלט המהווה אלטרנטיבה בריאה יותר למשקאות מוגזים".

image

סדרה הנוער "החממה" מגוללת את סיפורם של בני נוער הלומדים בבי"ס למנהיגים הנקרא "החממה". בין שחקני הסדרה נמצאים כוכבי הנוער הגדולים במדינה כמו דר זוזובסקי, לי בירן, גאליה שליט, דניאל ליטמן ועוד

.אמש התקיים ביקור מרגש במפעל של טמפו  שזו נוסטלגיה, מלבד הבירה השחורה והמוכרת וחברת טמפו עם המשקאות האהובים שמלווים אותנו לאורך כל הדרך.
להגיע למפעל עצמו , להרגיש את החוויה ולראות את פס היצור האוטומטי, ממראה המבחנה ועד לבקבוק המלא והמוגמר יש כמה וכמה שלבים; הגזים של הבירה, כך הוסבר במפעל לא אוהבים חמצן ולכן ממש לפני הסגירה נופלת טיפת מים לתוך הבקבוק עם הבירה וזה גורם לכך שלא יכנס אוויר לבקבוק הבירה.

בירה נשר מאלט הבירה הבריאה והאהובה, היא הבירה שלי ושל כולנו.