טוצ׳קה מסעדה כשרה

כתבתה של קרן שלי

קרדיט צילום מייקל פלדמן
 טוצ'קה היא מסעדה כשרה, מוגדרת כפטיסרי – בולנז'רי מיקדש בניחוח צרפתי, שמחולק לשני אגפים גדולים, בחלק אחד המקום משמש כמסעדה עם תפריט עשיר וטעים במיוחד ובחלק השני כמאפיית לחמים שונים ומגוונים: לחמי מחמצת בהם לחם עם אגוזים ותמרים, לחם חמוציות וזרעי דלעת, ועוד לחם יומי משתנה, דוגמת לחם סלק, לחם תפוחי אדמה ולחם בצל (13-18 שקלים לכיכר).
המלצריות האדיבות שפינקו אותנו רעות שרפי ונופר סבן
המלצריות האדיבות שפינקו אותנו רעות שרפי ונופר סבן
על אפיית הלחמים ומאפי הבוקר מופקד ברי יוגב בעל נסיון עשיר בתחום. האגף חצוי ומוקדש  גם לקונדיטוריה, עליה מופקד רוסלן בייטמן, שהתמחה בתחום הקונדיטוריה בארץ ובחו״ל. יצירותיו העכשוויות כוללות מאפי בוקר מתוקים, טירמיסו, מוסים וטארטים משפחתיים ואישים, מקרונים מגונדרים ואקלרים במילויים שונים. בימי שישי מכינים במקום חלות מסוגים שונים, כולל קמח מלא, וגם חלת שקדים ותאנים לא שגרתית שחייבים לטעום.

image

אני לא יכולה לתאר במילים איזה כיף לאכול במסעדה, שריחות של מאפים טריים מהתנור נישאים באוויר. במקום זה נכנס לתפקיד התפריט העשיר והזמין של המסעדה המדהימה: תפריט מגוון של ארוחות בוקר מפנקות, סלטים במספר הרכבים, סלט טונה, סלט ניסואז, סלט כפרי ועוד, מבחר פסטות טריות ברטבים של עגבניות, פטריות ושמנת. מרק היום מוגש על סלסלת לחמים ריחניים וטריים. מיצים טבעיים שנסחטים במקום וכמובן תפריט קינוחים מפנק. אנחנו מאוד נהננו גם מהאירוח המפנק ומהמנות המעולות.

image

המסעדה מסבירת פנים ומפנקת, אוכל טעים מאוד, מחירים שווים לכל כיס ומומלצת בחום.

טוצ'קה. דרך רבין 6, פתח תקווה (מתחם תחנת הדלק פז), 03-523-5935, שעות פעילות: ראשון-חמישי 7:30-22:00, שישי 7:00 עד כניסת השבת

כתובת האתר: http://www.rest.co.il.tuchka

כתובת פייסבוק: .com/טוצקה-www.Tuchka-Bakery